Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Nyt ottaa kaljuun..

Tuli tuossa juuri postissa kirjakerhon lehti ja eikös se syöpä pompannut sieltäkin. Kirjan nimi on Ruokavalio ja syöpä. Sitä mainostetaan näin: Asiantunteva teos kertoo miten pienillä arkipäiväsisillä valinnoilla voi vaivattomasti ja tehokkaasti ehkäistä syövän syntyä. Kirjan kerrotaan olevan Kanadalaisten syöpätutukijoiden tekemä ja perustuvan alan uusimpaan tutkimustietoon. HAHAA...

Asia nyt taitaa olla niin, että ihmisiä vain rahastetaan syövän pelolla.

Itse en itseäni syyllistä, tauti vain tuli kun oli tullakseen. Kun sairastuin oma äitini alkoi heti miettiä, mitä hän on ehkä tehnyt väärin silloin kun olin lapsi/nuori, sanoin silloin että tähän ei etsitä syytä ja syyllisiä, tauti vain tuli ja sillä selvä. Puheet kohtalostakin tyrmäsin täysin, minä en usko että elämää on missään ennalta säädelty, elämässä asioita vain tapahtuu ihmisen omien valintojen ja sattumien mukaan.

Johan tuli "pohdintoja"
T: Sartsa

Sartsa | 25.5.2007 klo 12:55:50