Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Nyt ottaa kaljuun..

Minä en kuulu rinrasyövän suhteen riskiryhmään kuin olemalla nainen. Sain rintasyövän. Minä kohtasin myös alkuaikoina julmia kysymyksiä, typeriä ihmisiä. Nyt kun hoidot alkaa loppua ja tukka kasvaa,niin kappas se elää vieläkin eikä kuollut!
Siis elän olen olemassa. Iho on nyt parantunut säteistä ja mielikin alkaa olla virkeämpi. Kävin eilen pitkällä kävelylenkillä pitkästä aikaan. Kyllä näin aamulla tuntuu reisissä. Tänään suunnittelen uimista pitkästä aikaan. Alan toipua pikku hiljaa rankan talven jäljiltä ja minulla on tukka!!! Tosi lyhyt tukka,mutta tukka kuitenkin. Viisi kiloa on vielä painoa liikaa. Alan muistuttaa itseäni.
Minä olen oppinut täräyttämään takaisin ihmisten typeryyksille. Viime viikolla oli mieli maassa ja olin tosi herkkä ihmisten sanomisille. Tämä viikko on mennyt paremmin.

Taidan lähteä uimaan,kun täällä sataa vettä. Saa nähdä, mitä käsi tykkää uimisesta. Ens viikolla ois taas herceptini...

Tässä ja nyt | 25.5.2007 klo 07:36:15