Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Nyt ottaa kaljuun..
Moikka kaikille täältä Raisiosta!Kaiken näköstä saa lehdistä lukea."Tee niin,vältät tätä,tee noin ,vältät tota"Mun eka onkkologi -01 oli kokenut arvokas herra proffa joka sano mulle semmoset sanat jotka olen muistanu aina kun vähänkin alkaa itsesyytökset iskeä:"Muista että itse et ole vaikuttanut elintavoillasi millään tavoin rintasyövän saamiseen.se tulee jos on tullakseen.Elämä vaan menee niin joten turha syyttää itseään sairastumisesta."
Kysyin myös häneltä sitä että kun tupakoin,altistaako se minut keuhkojen etäispesäkkeille,vastaus oli ei, ja kun käytän alkoholia altistaako se minut maksan etäispesäikkeille,vastaus oli taas ei.Mulle se oli aikastlailla helpottavaa kuultavaa, koska tapanani on aina ollut hakea syitä itsestä on sitten ollut kyseessä mikä tahansa asia.
Ja siks toisekseen.Tiedän ihmisiä jotka ovat olleet kasvissyöjyä(sehän on terveellistä),kuntoilleet ja viettäneet muutenkin terveellistä elämää ja ovat silti sairastuneet.Kuka syöpään,kuka mihinkin.Että se terveellisistä elämäntavoista ;-)
- Nyt ottaa kaljuun..kevätmieli
- Re: Nyt ottaa kaljuun..Sartsa
- Re: Nyt ottaa kaljuun..MeriTuuli
- Re: Nyt ottaa kaljuun..Sartsa
- Re: Nyt ottaa kaljuun..Lifeline
- Re: Nyt ottaa kaljuun..Mirja
- Re: Nyt ottaa kaljuun..helmikuu
- Re: Nyt ottaa kaljuun..Hempukka
- Re: Nyt ottaa kaljuun..Ksantippa
- Re: Nyt ottaa kaljuun..Hempukka
- Re: Nyt ottaa kaljuun..Ksantippa
- Re: Nyt ottaa kaljuun..helmikuussa06 leikattu