Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Nyt iski kauhee paniikki

Huomenta päivää!!

Minä sairastan laajalle luustoon levinnyttä rintasyöpää ja ihan totta, tauti/sairaus on nyt krooninen. Koskaan en siitä parane, mutta niin kuin jo tuolla edellä mainittiin, sairauden kanssa pystyy elämään. Tiedossa hoitoja ja taukoja etäpesäkkeitten liikkumisen mukaan.
Minulle myös lääkäri sanoi ensimmäisellä käynnillä, että luustoon levinneeseen rintasyöpään ei kuole, joka oli sillä hetkellä tosi helpottava tieto. Kivut nimittäin olivat niiin kovat, että luulin tosiaan eläväni terminaalivaihetta.

Täytyy ajatella, että tämä on sairaus muiden króonisten sairauksien rinnalla, kuten diabetes, reuma yms.

En väitä, että olen sinut sairauteni kanssa. Toiset päivät ovat helpompia, toiset vaikeampia. Nytkin oikealla puolella kylkikaari tai sen alapuoli kipuilee ja voitte arvata mitä pelkään..maksan etäpesäkkeitä. Täytyy yrittää työntää ne ajatukset vaan muualle ja uskoa, että kun on lääkitys päällä, mahdolliset etäpesäkkeet tuhoutuvat.

Ja on totta, mitä Mirja kirjoitti, kaikki mahdolliset oireet voi kuvitella itselleen, jos oikeen paneutuu asiaan ja aina kun jostain vihlasee, ensimmäisenä on mielessä syöpä. Voihan meillä muitakin vaivoja olla, ei syöpä meitä säästä toisilta sairauksilta, vaikka joskus niin luulenkin, ikävä kyllä.

Voimia jokaisen päivään ja mieleen
Julia
julia | 24.4.2007 klo 10:55:02