Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Nyt iski kauhee paniikki

Minun mielestäni rintasyöpä on laajalle levinnyt, jos se on esim. luustossa, maksassa j.n.e. Paikallisesti levinneeksi sanotaan, jos se on kainalon imusolmukkeissa niin kuin itselläni on. Korjatkaa, jos olen väärässä, mutta näin olen ymmärtänyt.

Ajattelen samalla tavalla kuin Manssi, että kuulostaa jotenkin negatiiviselta, kun sanotaan, että elinaikaa pitkitetään. Parempi on tuo toinen vaihtoehto, jota Manssi käytti.

Tunnen erään henkilön, joka sairasti paksunsuolensyövän noin reilusti kymmenen vuotta sitten. Hänellä tauti levisi aika nopeasti maksaan. Mutta ko. henkilö on edelleen hyvässä kunnossa. Hoidot on tehonneet ja hän tekee vaativaa lääkärin työtäkin hoitojen välillä. Joten ei se ole mitenkään mahdotonta, että maksapesäkkeidenkin kanssa voi elää pitkään. Kyseessä tosin oli eri syöpä, mutta onkohan sillä merkitystä, kun kuitenkin ne on toisen syövän etäpesäkkeitä.

Kehäkukka | 24.4.2007 klo 08:55:53