Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Anteeksi...
Anteeksi kovasti tuo tökerö viestini eilen illalla. Ei pitäisi kirjoittaa enää mitään siinä vaiheessa kun on ottanut Triptylit ja unilääkkeet ajat sitten, kun katsekaan ei skarppaa enää kauas ja vaikka nyt vielä pc:n ruudun näkee niin ajatus ei TODELLAKAAN ole mukana siinä mitä sormet näpyttelevät koneelle...Luin tekstin uudestaan nyt aamulla ja sehän kuullosti kuin robotin suusta laukaistuna, pelkää faktaa siis toisensa perään. En tiedä onko nämä aivot nyt tälläkään hetkellä kovin skarppina mutta osaan ainakin pahoitella eilistä tekstiäni... Sitä paitsi viestini jäi keskenkin siinä vaiheessa kun sitä kirjoitin, ei ollut tarkoitus jättää kysymystä loppuun mutta ehkä huomasin että aivoni eivät enää leikkaa senkään vertaa että pystyisin jatkamaan sitä kirjoitusta joten laitoin vain menemään kun tykkäsin että jotain olin saanut raapustettua tai siis näpyteltyä vastaukseksi.
Vastaisuudessa jos minulta iltaisin pääsee sammakoita (yritän toki jatkossa kirjoitella tänne vain "selvin päin") niin täytynee panna Triptylin ja Stellan piikkiin. Viimeinen asia jota haluan on aiheuttaa jollekin mielipahaa kirjoituksillani, jokaisella meillä varmaankin kuitenkin on paniikkia/huolta/pelkotiloja ymv vastaavaa sairauden ja hoitojen aiheuttamana. Olen samaa mieltä muiden kirjoitatjien kanssa että kainalon imusolmukkeisiin levinnyt syöpä on paikallinen.
Itse olin eilen pään magneettikuvauksessa ja sainpahan itse nyt lisää siitäkin huolehtimisen aihetta kun varjoaineen ruiskuttamisen jälkeen hoitaja sanoi että kestää enää 4 minuuttia ja olin varmaan 10 minuuttia vielä putkessa. Hoitaja sanoi että lääkäri määräsi lisäkuvien ottamisen, sen takia kesti pidempään kuin 4 minuuttia. Ja nyt tietty hermoilen että onko siellä jokin löydös joka vaatii tarkempaa tutkiskelua. Tulosten kuulemiseen menee ainakin kolme viikkoa joten sen aikaa minulla on yksi mieltä askarruttava asia enemmän.
En tiedä, nyt ei ole kauhean vahva fiilis jälleen kerran eikä etenkään kun olen huonosti kirjoittanut vastauksiani...
Ehkä tämä tästä....huh huh.......
- Re: Nyt iski kauhee paniikkiPäivä kerrallaan
- Re: Nyt iski kauhee paniikkilillukka
- Minulla taastools
- Re: Nyt iski kauhee paniikkiKehäkukka
- Anteeksi...Päivä kerrallaan
- Re: Nyt iski kauhee paniikkiPäivä kerrallaan
- Re: Nyt iski kauhee paniikkikeski-s 55
- Re: Nyt iski kauhee paniikkisanteri
- Re: Nyt iski kauhee paniikkiKsantippa
- Älkää pelätkö, kipunne lähtee poissyövästä parantunut
- Hellaakosken ja kevätmielen aatoksiakevätmieli