Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

VOIMAHALIT JOSBALLE JA KAIKILLE MUILLE PALSTALAISILLE!

Voi rakas Josba, sydäntäni särki ja itku tuli silmään, jos olet luullut kirjoitukseni koskevan sinua.. EI MISSÄÄN NIMESSÄ VAAN nimimerkkiä "SYÖVÄSTÄ PARANTUNUT", KOSKA HÄNEN KIRJOITUKSENSA OVAT MINULLE LIIKAA ENKÄ TODELLA HAUKKUNUT HÄNENKÄÄN KIRJOITUKSIA!! Uskosta ym. asioista voi jokainen kirjoittaa, kuinka haluaa, joten kunnioitan siinä mielessä hänenkin kirjoituksiaan, mutta ehkä koen ne liian "tuputtaviksi"..se siitä, tämä on minun mielipiteeni, enkä halua loukata ketään tai häätää pois palstalta, jokainen voi tosiaan itse valita, mitä lukee.

Sairastan itse parantumatonta rintasyöpää, joka on levinnyt luustoon ja maksaan. Minulta on molemmat rinnat ja kainalon imusolmukkeet operoitu (joissa oli eri tauti). Ekan kerran sairastuin 9 vuotta sitten eli 37-vuotiaana. Lisäksi minulla on BRCA-2 rintasyöpägeeni (selittää ehkä osan rankkaa sairaushistoriaani, ja miksi sairastuin noinkin nuorena), sillä olen mielestäni aina elänyt terveellisesti!?

Nyt olen käynyt lokakuusta-06 saamassa 3.viikon välein taxoterehoitoa(tällä hetkellä tätä hoitosarjaa 10.hoito tuli tiistaina täyteen!), ja toukokuussa tehdään koko vartalon TT, jossa selviää, miten hoidot ovat tehonneet(vai ovatko??)

Tämä vertaistuki palsta on tärkeä, ja kokemuksesta olen samaa mieltä kanssasi, että ODOTTAMINEN ON KAIKKEIN PAHINTA..sitä pelkää tulosten kuulemista, mutta kun ne tiedetään, päästään eteenpäin...

Toivon teille kaikkea elämän pieniä, hyviä hetkiä ja näin "syöpäpotilas konkarina" haluan kertoa, että olen onnellinen Tuppu, joka nauttii työkyvyttömyyseläkeläisen vapaudesta:))) eli eteenpäin mennään..

PS. Josba, löydät joitakin aikaisempia kirjoituksiani täältä sekä runoja, joissa huomaat, että yritän ainakin tsempata meitä kaikkia ja ehkä jo tästäkin kirjoituksesta uskot, että olen sen verran elämän koulua käynyt, etten loukkaannu muiden kirjoituksista tai hauku niitä, mielipiteiden ilmaisu on asia erikseen, ja siitä jokainen vastaa itse. ..ja faktat ovat tosiaan faktoja...! Jaetaan voimia toisillemme tavalla tai toisella, sitä me tarvitsemme yhdessä ja erikseen:))
Tuppu | 1.5.2007 klo 10:37:01