Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Nyt iski kauhee paniikki
Hei,vielä siteeratakseni ensimmäisessä viestissäni mainitsemastani ystävästäni, jolla siis rintsyöpä v-94, kilpirauhassyöpä v-99 ja nyt sai eilen kuulla, että keuhkoissa kasvava kudos on rintasyöpää, siis vanhan uusiminen, ilmoittti asiasta minulle ensin tekstiviestillä sanoin "hyviä uutisia, syöpä keuhkoissa on rintasyöpää joten sen kanssa voin elää vuosiakin!"
Tämä tukee sitä samaa ajatusmaailmaa jota Manssi, Mirja ja Juliakin valottivat ja minusta oli hyvin sanottu että kyseessä on krooninen sairaus siinä missä diabetes jne. Ja kuten lääkärit ovat sanoneet, jos syöpä uusiutuu, sitten taas hoidetaan lisää ja pysäytetään taudin eteneminen.
Näiden viestien voimalla uskallan minäkin ajatella että näen nyt pienten lasteni tulevat rippijuhlat, häät sun muut juhlat. Vaikka syöpäni on aggressiivinen ja solut sukkelaan jakautuvia (nopeasti kasvava syöpä) ja löytyy her2-tekijää sun muuta moskaa niin haluan uskoa, että nämä rankat hoidot, jotka ovat kovasti piiskanneet terveitäkin soluja, ajavat ne pirulaissolutkin sinne minne kuuluvat ja että näiden hoitojen jälkeen saan alkaa elää uudestaan, enemmän elämää arvostaen kuin ennen sairautta.
Sanotaan että monet tekevät syöpähoidoista toivuttuaan suuriakin muutoksia ja ratkaisuja elämässään, jotain mitä eivät ole ennen rohkaistuneet tai eläneet vain haavetasolla. Ikään kuin alkavat miettiä, että miten tämän elämäni oikeastaan haluaisin elää siltä osin kuin se on itseni päätettävissä.
Minulla siintää ajatuksissani yksi ajatus tai unelma, en tiedä milloin saisin voimia sen toteuttamiseen kun ne nyt ovat niin kortilla mutta ehkä joskus.... Onko teille muilla tullut vastaavia ajatuksia mieleen? Että alkaisi rohkeammin toteuttaa omaa sisäistä ääntään, mitä se sitten itse kullekin merkitsee/sanoo? No juu, nyt taas nämä tikapuuaivot harhailee "hiukan" tämän alkuperäisaiheen ohi, suotakoon se anteeksi?
- Re: Nyt iski kauhee paniikkiPäivä kerrallaan
- Re: Nyt iski kauhee paniikkilillukka
- Minulla taastools
- Re: Nyt iski kauhee paniikkiKehäkukka
- Anteeksi...Päivä kerrallaan
- Re: Nyt iski kauhee paniikkiPäivä kerrallaan
- Re: Nyt iski kauhee paniikkikeski-s 55
- Re: Nyt iski kauhee paniikkisanteri
- Re: Nyt iski kauhee paniikkiKsantippa
- Älkää pelätkö, kipunne lähtee poissyövästä parantunut
- Hellaakosken ja kevätmielen aatoksiakevätmieli
- Lisää runoja... Saima HarmajaltaKsantippa