Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Älkää pelätkö, kipunne lähtee pois
Kenellekähän viestisi oli tarkoitettu???? Jos oli minulle eli Josballe niin tiedoksi, että tämä sivusto on tarkoitettu juuri niille ihmisille, jotka elävät syövän kanssa tai juuri saanut tiedon syövästään eli kysymyksiä ja pelkoja on paljon, kuten minulla. Vain niiltä ihmisiltä, jotka ovat kokeneet jo ne asiat, jotka ovat minulla vasta edessä, saa parasta ja oikeaa tietoa epäselviin asioihin. Jos et kestä lukea aioista, jotka ovat faktaa, niin älä vieraile sivuilla ollenkaan. Katso esim JULIAA, jolla on parantumaton syöpä ja jaksaa silti tsempata muita, eikä loukkaannu mistään kirjoitukisista, kuten taas sinä, joka jaksaa haukkua täällä muiden kirjoituksia! Turha tässä kieltää faktoja, jotka monet ovat kohdanneet, mutta silti hyväksyneet. Tsemppiä kaikille rohkeille rintasyöpäläisille, jotka omasta rankoista hoidoistaan huolimatta jaksaa luoda uskoa meihin "noviiseihin"! KIITOS!- Re: Nyt iski kauhee paniikkiPäivä kerrallaan
- Re: Nyt iski kauhee paniikkilillukka
- Minulla taastools
- Re: Nyt iski kauhee paniikkiKehäkukka
- Anteeksi...Päivä kerrallaan
- Re: Nyt iski kauhee paniikkiPäivä kerrallaan
- Re: Nyt iski kauhee paniikkikeski-s 55
- Re: Nyt iski kauhee paniikkisanteri
- Re: Nyt iski kauhee paniikkiKsantippa
- Älkää pelätkö, kipunne lähtee poissyövästä parantunut
- Re: Älkää pelätkö, kipunne lähtee poisjosba
- Hellaakosken ja kevätmielen aatoksiakevätmieli
- Lisää runoja... Saima HarmajaltaKsantippa