Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Missä mennään kesän -10 sytoilijat

Hei kesän-10 sytoilijat, miten teillä menee tänään?

Perjantaina tuli vuosi täyteen, kun löysin patin rinnasta, muistan vieläkin elävästi sen tunteen kun tajusin että tässäkö tämä nyt oli ... minun elämä ... se viha ja katkeruus mitä silloin tunsin on onnekseni häipynyt utuisen verhon taakse. Pelon kanssakin pystyy elämään, kun ei anna sen hallita koko elämää.

Tänään kaikkien hoitojen jälkeen arki on ns. palannut elämäni. Olen kiitollinen ja onnellinen, että selvisin. Samalla olen kuitenkin surullinen niiden puolesta jotka hävisivät taistelun syopää vastaan.
Kuuntelin tänään Kristallivirta kappaleen ja sytytin kynttilän heidän muistolleen, mikään taistelu ei ole turhaa. He antoivat meille voimaa selvitä!

Palasin helmikuussa takaisin töihin, tuntuu hullulta kulkea päivästä toiseen ilman minkäänlaista "kellotettua" aikataulua. Töihin ja töistä kotiin ja nukkumaan, sitä rataa elämä nykyään menee. Nyt olen ollut reilu 2 vk sairaslomalla pitkittyneen hegitystieinfektion vuoksi. Keuhkot ja leikattu puoli on ollut tosi kipeä, kylkeen sattuu, mutta kaikki johtuu vain kuulema tuosta viruksesta joka jyllää sisuksissa (toivottavasti). Pieni pelko kytee koko ajan takaraivossa kuitenkin .... jos sittenkin on levinnyt. Ensimmäinen kontrolli tai yleensäki käynti tarkastuksessa hoitojen päätyttyä on vasta kesäkuun lopulla ja silloinkin on ilmeisesti vain verikokeet? Onko teillä ollut jo kontrollikäyntejä tai muitakokeita?! Minulle on sanottu, että pitää jatkaa elämää terveenä, miten se onnistuu jos on koko ajan huoli ja epävarma olo tulevaisuudesta ... no täytyy yrittää ja tehä parhaansa.

Olemme kaikki käyneeet läpi uskomattoman vuoden, tuntuu vieläkin kuin se olosi tapahtunut jollekkin muulle, ei vieläkään usko että tosiaan itse koki sen kaiken.... Elämä jatkuu ... ei entisellään mutta jatkuu kuitenkin.

Kaikkea kaunista ja hyvää teille!

Ailuska | 18.4.2011 klo 14:48:07