Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Elämä syövän jälkeen

Re: Yksin ongelmien kanssa

Minusta Veera kirjoitti hyvin tuolla toisella palstalla, että "Kun oli akuuttivaihe sai ymmärrystä ja lohtua. Mutta vähän sen jälkeen kun alkoivat kaikki "jälkitaudit" niin ymmärrystä ei enään tullukkaan."

Mikähän tää mun ydinjuttu nyt oikein olikaan. On niin vaikea pukea sitä sanoiksi. Jotenkin vaan tuntuu, että olen epäonnistunut syövästä toipumisesta. Kyllä minä tiedän, että on tosiaan paljon vaikeampiakin kohtaloita, mutta jotenkin tuntuu, että jos syövästä kerran selviää, se tauti on voitettu, niin sitten pitäisi vain palata vanhaan elämään eikä rutista. Vaikka matkaan olisikin tarttunut tukku muita vaivoja.

Viidakkoon tässä on eri tukien ja päivärahojen kanssa joutunut. Jälkikäteen on viisastunut paljon. Tosin minunkin kohdalla se tietää sitä, että olen saanut päivärahaa useamman satasen vähemmän kuukaudessa kuin jos olisin osannut toimia oikein. Sitä kun ei etukäteen tiennyt, että olisin näin kauan pois täysipäiväisestä työelämästä!

tuulikki | 21.9.2007 klo 16:27:38