Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Elämä syövän jälkeen
Terveisiä
Joopa joo. Minulta onnistuttiin saamaan syöpä pois ja olisin ollut valmis menemään töihin jo kesäkuun lopulla.Esim. puolipäivää töissä jne mutta eipäs minun pomoni halunut vaan sanoi että MEILLÄ pitää olla 100% kunnossa töissä.Olen hämmästynyt vieläkin kun ottaa huomioon että kun lopulta kesäloman jälkeen syyskuun lopussa olin valmis takaisin silloin ehdotti samainen esimies että jos olisit tuolla toisessa paikassa samalla palkalla ja sitten vuoden vaihteen jälkeen aloittasit omassa paikassa.Minäpä en suostunut vaan lähdin tulta päin; ja nyt toinen viikko töitä ja kolottaa ranteita ja jalat kipeät ym...Myymälätyö kun ei ole sitä helpointa työtä.
1500-2000 kg kun tavaraa käsin nostelee ja siirtää niin kyllä huomaa mitä on tehnyt.
jotenkin en vieläkään ymmärrä sitä että en saanut aloittaa aiemmin vaikka työterveys; jossa tänään kävin; olisi pystynyt järjestämään asian.nimittäin kun laki muuttui vuoden alussa ja jos on 60 päivää sairaana on mahdollista aloittaa työt puolipäiväisenä.
Nyt työrutiinin hankkiminen ja etenkin rytmin saaminen takaisin puolen vuoden tauon jälkeen on kovempi homma kuin uskoiskaan.
Aion kuitenkin muistaa yhden asian; kukaan ei ole korvaamaton ja teen sen minkä jaksan.
Enempää ei kannata yrittää.
Kaikille voimia jatkamnaan tätä elämää eteenpäin....
Ja TSEMPPIÄ
- Yksin ongelmien kanssatuulikki
- Re: Yksin ongelmien kanssatuulikki
- Re: Yksin ongelmien kanssasyövästä parantunut
- ........tuulikki
- Re: ........veera
- TerveisiäKeeko
- Re: Terveisiänyppy
- Terveisiä vaan lisääKeeko