Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Elämä syövän jälkeen
Re: Yksin ongelmien kanssa
On tämä kamala viidakko, mihin potilaat joutuvat. Aina ei apua saa vaikka osuisikin oikeaan osoitteeseen. Silloin kauan sitten, kun sytokuurini alkoi, tuli sosiaalineuvoja "auttamaan" taloudellisissa asioissa. Oli tarkoitus tietää asumistuesta yms ja siitä miten selviää kalliiden sairaala laskujen kanssa kun olin juuri muuttanut omaan kotiin. Ensin sostäti kysyi äitini ammatin, sitten isäni ammatin. Kun kerroin isäni olevan insinöörin, ei sostäti enää puhunut mitään. Imi vain hampaitaan ja mutisi "joo joo"... Nykyään tapaus jo naurattaa, mutta silloin ei...
Ystävät myös erottuvat akanoista... jotkut ymmärtävät ja jotkut eivät. Kyllä sitä itsekin pohtii, että viitsiikö edes yrittää ilmoittautua jonnekin kun tietää, että sen voi joutua perumaan viime tipassa. Ja olisihan se kivaa järjestää jotain grilli iltoja jos vain jaksaisi... :(
Eniten mulla ottaa luonnon päälle se jos joku tulee minun kotiini arvostelemaan. Vaikka meillä olisikin sekaista ja pölyistä, niin ei se sitä tarkoita, että asiasta saa ruveta saarnaamaan. No hän sai anteeksi kun ei tajua mitä tarkoittaa VÄSYNYT. Toista kertaa ei kylläkään välttämättä saa enää anteeksi...
Nyt olen miettinyt, että pitääkö minun lopettaa koirakävelyjen järjestäminen... Huono kunto hävettää, vaikkei se olekaan oma vika. Lääkäri lupasi kirjoittaa minulle invaparkkiluvan. Nyt sit olen virallisesti in-validi... :(
- Yksin ongelmien kanssatuulikki
- Re: Yksin ongelmien kanssatuulikki
- Re: Yksin ongelmien kanssasyövästä parantunut
- ........tuulikki
- Re: ........veera
- Re: Yksin ongelmien kanssarapsi
- TerveisiäKeeko
- Re: Terveisiänyppy
- Terveisiä vaan lisääKeeko