Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Elämä syövän jälkeen

Re: Yksin ongelmien kanssa

Kiitos tiedosta, kuntoutus ei tosin taida minun kohdallani ollakaan tämän syksyn juttuja. Eilen kävin sydänlääkärissä ja sain kuulla sydämeni olevan "rikki". "sydän ei ole enää millään kriteereillä terve", sanoi lääkäri. :( Aiemmin keikuin normaalien arvojen rajoilla... Tavallaanhan mä sen tiesinkin, kun viime viikot ovat olleet niin raskaat. Kuukauden päähän sovittiin uusi kontrolli. Mä en uskaltanut kysellä enempää tietoja sydämestä. Siirrän murheen kuukauden päähän...

Kun sairaspäivät tulevat täyteen alkaa määräaikainen sairaseläke. Siinä ei ole muuta eroa sairaspäivärahaan kuin nimike. Kumma ettei lääkäri sitten antanut sinulle lomaa, kun ei se vaadi häneltä mitään kummempia toimia. Sama b lausunto vain postiin...

Jos on sairaslomalla tai eläkkeellä voi anoa Kelalta eläkkeensaajan hoitotukea. Minä hain sitä ja saan nyt 50e kuussa siivoajan palkkaamiseen. :) Jos olisin töissä (tai työtön), saisin samaa rahaa, mutta sitten nimike on vammaistuki. Kannattaa anoa! Lääkäriltä tarvitaan silloin c-todistus. Sitä saa anoa vuoden takautuvasti, mutta pitäkää kiirettä, laki muuttuu kohta ja sitten tukea ei enää saa takautuvasti.

palaillaan...
rapsi | 20.9.2007 klo 12:28:10