Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Elämä syövän jälkeen
Re: Terveisiä
syysterveiset,syyserveiset jne.Olin tässä jo Keekon puolesta iloinen kun hän toipui niin äkkiä työkuntoon.Mutta kyllä se taitaa olla kova pala meikäläisenkin työhönpaluu.Olen aikalailla samanlaisen sairaskertomuksen omaava kuin Keekokin.Tosin minun avanteeni suljettiin heinäkuun lopussa.Minäkin olen rumiillisen työn tekijä ja toisina päivinä onnittelen itseäni tästä elämän jatkosta ja iloitsen kuinka hyvin kunto on kohentunut,eikä muuta kun lehtiä haravoimaan ja puutarhahommiin niin kyllä illalla uni maittaa. MUTTA:Kotona voi hetken istuskella ja nautttia ruskasta ja jatkaa sitten kun on palautunut.Ymmärrän hyvin sinua Keeko .Tyäpaikalla ei tosiaan voi huilata silloin kun itse haluaa. Voisit kai sentään kertoa ettet ihan vielä ole täysin timmissä,kyllä tyäyhteisön luulis ymmärtävän.Äläkä yritäkkään näyttää vahvempaa kuin nyt olet.Päivä päivältä voimat palailee. Uskoa ja voimia kaikille lukijoille.Hengessä mukana nyppy- Yksin ongelmien kanssatuulikki
- Re: Yksin ongelmien kanssatuulikki
- Re: Yksin ongelmien kanssasyövästä parantunut
- ........tuulikki
- Re: ........veera
- TerveisiäKeeko
- Re: Terveisiänyppy
- Terveisiä vaan lisääKeeko