Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Elämä syövän jälkeen
Re: Yksin ongelmien kanssa
Hei! Olen kirjoitellut tuolla naistensyöpien osastolla, mutta satuin nyt kurkkaamaan tänne. Minulla syöpähoidot päättyivät heinäkuussa, sain kaikki mahdolliset hoidot, nyt on viiden vuoden antiestrogeenilääkitys menossa joka aiheuttaa myös ikäviä oireita.Minä olin myös määräaikaisessa työsuhteessa joka päättyi juuri ennen sairastumistani. Ennestään oli jo selkävaivat, allergiat, astma ja kilpirauhasen vajaatoiminta. Nyt kyllä mietityttää tilanne, saako enää tällä kunnolla töitä mistään. Selkäsäryt ja Tamofen lääkityksen aiheuttamat kovat vaihdevuosioireet rasittavat ja ahdistavat. Vaikea se on työtä hakiessa ilmoittaa, että minä en sitten voi nostaa mitään, en kantaa mitään, en tehdä mitään oikeaa kättä rasittavaa, eikä niska kestä jatkuvaa päätetyöskentelyäkään...
Ymmärrän sinua täysin, on henkisesti todella raskasta olla vajaakuntoinen. Vertaistuesta en osaa sanoa mitään, ei täälläkään syöpäyhdistyksen toimintaa paljoa ole, eikä oikein kiinnosta kun kaikki siellä ovat paljon itseäni vanhempia, on tämä aivan eri tilanne sairastaa kun on vielä huoli pienistä lapsistakin.
- Yksin ongelmien kanssatuulikki
- Re: Yksin ongelmien kanssaSartsa
- Re: Yksin ongelmien kanssatuulikki
- Re: Yksin ongelmien kanssasyövästä parantunut
- ........tuulikki
- Re: ........veera
- TerveisiäKeeko
- Re: Terveisiänyppy
- Terveisiä vaan lisääKeeko