Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Hoidot ja seuranta

Re: Elämää myelooman kanssa

Hei hei Iitsu ja kaikki muut.
Silloin runsas vuosi sitten minulle annettiin solunsalpaaja hoito ja myös muistaakseni tämä kasvutekijähoito.Muutama päivä sen jälkeen alkoivat kovat selkäkivut.Sitten kun kerättiin kantasolut talteen niin selkäkivut kaikkosivat.Noin kuukausi sen jälkeen oli tämä kantasolujen palautus ja silloin lähti tukka sekä loppui myös parrankasvu.n.kolmen kk.kuluttua alkoi tukka taas kasvaa samoin parta.

Nyt valmistaudun taas tukanlähtöön.Maaliskuun viimeisenä päivänä mulla on TYKS:ssä sädehoito suunnitelman teko. Päässä oleva Plasmasytooma yritetään "kuivattaa" sädetyksellä.Mulla on nyt myös menossa tämä Velcade hoito .Siitä ei ole ollut mitään suurempia haittavaikutuksia.Veriarvot ovat parantuneet kuukauden takaisesta.Yritän taas lenkkeillä ja vietän muutenkin positiivista elämää arjen askareiden keskellä.
Jaksamista ja hyvää mieltä kaikille!
aarsu | 18.3.2008 klo 11:16:56