Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Hoidot ja seuranta
Re: Elämää myelooman kanssa
Hei Haaveilija!Sairauteni huomattiin sattumalta 2006 keväällä, kun jouduin mahavaivojen ja kuumen takia sairaalaan,joskin syytä niihin ei milloinkaan saatu.Lääkärit kiinnittivät huomiota minun alahaisiin valkosoluarvoihin ja senkka oli myös korkea (45).Tekivät kaikenlaisia tutkimuksia ja myeloomahan sieltä sitten löytyi.Seurannassa olin 3 kuukauden välein ensin ja sitten kuukauden välein. Hoidot aloitettiin vasta syyskuussa 2006,ja olen menossa kantasolupalautukseen Oyksiin toukokuun lopussa.Työelämässä olen vielä mukana ,vointi on ollut aika hyvä koko ajan,ajoittainen huonovointisuus on johtunut lääkityksestä.Kunnostani olen pitänyt huolta vointini mukaan, liikunta piristää ja jaksaa paremmin hoidotkin käydä läpi.
Miksi sinulle on tehty selkäydinkoe,minulle tehdään välillä luuydinkoe ,otetaan joko rintalastasta tai selänpuolelta.Nykyisin ottavat rintalastasta joka minulle on helpompi ja paranee nopeammin.
Vasta olin Oulussa kantasolukeräyksessä kaikki meni hyvin ,siellä on hyvät lääkärit ja ihanat hoitajat olet todella hyvissä käsissä jos kuulut siihen hoitopiiriin.
HYvää kevään jatkoa sinulle ja muillekin terveisin Iitsu
Kirjoittele kuulumisia
- Elämää myelooman kanssa Selina
- Re: Elämää myelooman kanssa HannaLeena
- Re: Elämää myelooman kanssa vaimo vm54
- Re: Elämää myelooman kanssa kaihoneitokainen
- Elämää myelooman kanssa HannaLeena