Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Hoidot ja seuranta
Re: Elämää myelooman kanssa
Hei kaikille!Olen lukenut kaikki tämän palstan viestit.En vaan ole itse pystynyt vastaamaan. Kaksi viikkoa sitten kaaduin kotipihallani.Oikea käsi meni ns.pois paikoiltaan.Sairaalassa käsi laitrettiin oikeaan asentoon, kuvattiin ja todettiin, ettei murtumia ole.Nyt käsi on vaan paksu ,punainen ja musta kyynärpäästä olkapäähän.Yritän vähän kirjoitella.
Veriarvot olivat jo silloin kaksi viikkoa sitten huonot,todettiin, ettei sytostaattihoitoa voi nyt jatkaa. Tämä käden loukkaantuminen lisäsi vielä mm. tulehdusarvoja.Annoin viime viikolla uudet verinäytteet.Sama juttu, arvot huonot.Tromb.48,valkosolut 0.8,hbl reilusti alle sadan.Sunnuntaina nousi kuume.Maanantaina TYKS.iin osastolle.Sain sieltä pari pussia verta sekä antibiootteja suoneen.Kuume laski ja on nyt pois kokonaan.Veriarvot myös olivat jo eilen paremmat.
Maanantaina 10 pv.olisi tarkoitus jatkaa myelooman hoitoa,jos kunto sitä edellyttää.Kuitenkaan tämä Mokka hoito ei minulle enää jatku,koska siitä ei ole saatu vastetta.Lääkäri mainitsi Velcade hoidon ja siihen jotain muuta.Tällä hetkellä ei muuta tietoa,kuin ,maanantaina verinäytteet. Tällaita nyt, kuitenkin uskon,että saan vielä kuntouttavaa hoitoa tähän solusairauteen.
Jaksamista kaikille,huominen päivä on taas parempi kuin tämä päivä.
- Elämää myelooman kanssa Selina
- Re: Elämää myelooman kanssa HannaLeena
- Re: Elämää myelooman kanssa vaimo vm54
- Re: Elämää myelooman kanssa kaihoneitokainen
- Re: Elämää myelooman kanssa aarsu
- Elämää myelooman kanssa HannaLeena
- Re: Elämää myelooman kanssa sakripa