Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Hoidot ja seuranta

Re: Elämää myelooman kanssa

Hei Hei!!

Kaikille joille on sopinut tämä Thalidomi+ kortisooni hoito, niin hoitovaste on ollut ensin hyvä.Myöhemmin on tulluy ongelmia tämän hoidon kanssa.Itselleni aloitettiin maanantaina ns.Velcade hoito.Muillekin tämän palstan kirjoittajille (iitsu(on tätä hoitoa annettu.Tänään sain toisen hoitokerran.Maanantaina taas jatketaan.Tarkoitua on ,että Velcadea annetaan päiväjaksoin 1-4-7-10, sitten 12 pv.tauko.Minun kohdallani aloitettiin suurimmalla annoksella 2,6 mg kerta.Vielä en ole havainnut sivuvaikutuksia.

Kohdallani, samoin kuin Selinallakin on kokeiltu jo monta hoitomuotoa .Ensin hoito on tehonnut hyvin ,jonkin ajan kuluttua Myelooma on taas alkanut vaivata.Kantasolu siirrosta odotin enemmän,viisi kuukautta sain sen kautta hyvää aikaa. En saisi nytkään valittaa, koska hoito taas minulla jatkuu ja vointi on kohtalainen.Kuitenkin veriarvot ovat huonot ja olen vähän huolestunut jos tämäkin hoito pitää jättää kesken.Päässäni olevaa Plasmasytomaa yritetään poistaa sädehoidolla, siihen en ole vielä saanut aikaa.
Elän päivän kerrallaan, toivossa ,että parempaa on edessäpäin? Hyvää vointia ja tsemppiä kaikille!!
aarsu | 14.3.2008 klo 18:54:38