Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Hoidot ja seuranta
Elämää myelooman kanssa
Kevät päivää kaikille! Nyt olen kirjoitellut kovin harvakseltaan, syy ehkä näissä sairauksissa. Konetta ei tule aukaistuksi moneen päivään, ja sitten kun avaan luen toisten jutut.Minulla on menossa hyvä kausi kaiken kaikkiaan. Paraproteiinit on nolla ja muut veriarvot ihan hyvät. Avannepussin kanssa olen myös oppinut olemaan. Jotenkin vaan väsyttää kaikki. Muutaman kerran viikossa tulee lähdettyä "lenkille" 150m eteenpäin ja saman verran kotiin. Siinä sitä on urakkaa. Lonkka tuumorin kanssa ei anna kulkea pitemmälle. Sädehoidon tehoa ei ole tarkastettu.
Kesän alussa on tiedossa reissu Meilahteen, mahdollisuus autologiseen luuydin siirteeseen on otettu esille.
Aarsu sanoit, ettei kenellekään anneta enempää kannettavaa kuin jaksaa kantaa, niin minulla on kuorma jo liian täysi.
Yhtään ei enää mahdu kyytiin. Tuttavat valittelevat tosi pienistä asioista, joskus sekin ottaa ihan kunnolla päähän.
No kaikille ei anneta niin paljon kuin meille myeloomalaisille.
Thalidomidi jätettiin pois vapinan vuoksi ja siirryin lenadomideen, en ole huomannut sivuvaikutuksia.
Tässä näitä minun kuulumisia.
Joutsenpariskunta kävi tervehtimässä tulomatkallaan meitä, töräyttivät juuri yläpuolella ja se tuntui hyvälle, uusi kesä tulossa ja vielä tässä elämässä mukana. Vaikka se katkolla olikin talvella.
Kirkkaita kevään päiviä kaikille!
Selina
- Elämää myelooman kanssa Selina
- Re: Elämää myelooman kanssa HannaLeena
- Re: Elämää myelooman kanssa vaimo vm54
- Re: Elämää myelooman kanssa kaihoneitokainen
- Elämää myelooman kanssa HannaLeena