Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Hoidot ja seuranta

Magneettikuvauksen tulokset - milloin?

Hei

Tämä on nyt enemmän tutkimisesta kuin hoitamisesta tai seurannasta... Mutta kai tämän voi tänne laitta...

kaipaisin tietoa siitä, miten magneettikuvauksen tiedot saa. Itse olen parin viikon päästä menossa pään magneettiin, mutta tulosten kuulemiseksi on aika vasta pari viikkoa kuvauksesta. Hirveän pitkä aika mielestäni olla epätietoisuudessa. Itseläni on siis kyseessä ms/kasvain epäily.

Mietityttää kovasti, kun olen kuullut joskus, että jollekulle on lääkäri soittanut heti kuvauksen jälkeen kännykkään ikävistä löydöistä. Mietin, uskallanko sinä päivänä mennä töihin??? Luulen romahtavani, jos saan puhelun. Tarvitsen silloin omaa rauhaa...

Onko teillä tietoa, katsotaanko kuvat heti vai onko se tosiaan vasta sitten kun kuulemisaika on. Miten teidän kohdallanne...? Kertokaa, kiltit!

Pajunkissa
Pajunkissa | 25.4.2007 klo 08:26:49