Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Miesten syövät
Roboleikkaus 18.6., peruutuspaikka osui kohdalle
No niin, jo alkoi tapahtua, kun olin jo tuudittutunut rauhalliseen kesään ja alkusyksyn leikkausaikaan.Sain tänään to aamupäivällä puhelun yksityisnumerosta, epäilin lehtimyyjiä, vaan vastasin ja soittaja kertoi olevansa Peijaksesta ja että oli tullut viime hetken peruutus ja että sopiiko minun tulla tilalle, leikkaus olisi ensi tiistaina. Olin hetken sanaton, sitten kysyin voinko keskustella ensin vaimoni kanssa ja soittaa takaisin, vaan hän sanoi, että pitäisi päättää nyt, että jonossa on muitakin, joille hän soittaisi, koska asialla on kiire. Naama vakavana vastasin, että selvä, minä tulen, hoidetaan paha pois.
Sain ohjeet mennä huomenna 9:30 Peijakseen, jossa otetaan verikoe, sydänfilmi ja virtsakoe sekä niiden jälkeen juttelen hoitajan, nukutuslääkärin ja mahd. leikkaavan kirurgin kanssa. Koko päivä on kuulemma syytä varata. Leikkaavan kanssa varmaan tuumataan se maanantain urologin (joka on ensi tiistainakin leikkauskaksikossa, kuulin) ajatus, että tehtäisiinkö molemmin puolin säästävä leikkaus. Nyt ilmeisesti se päivän priiffaus, joita muilla on ollut jää väliin tai sitten kuulen huomenna oleellisen.
Ja sitten ensi tiistaina, pöydälle vaan, kuten työkaveri juuri tokaisi, olen päivän toinen käsiteltävä.
Meni kesäloma uusiksi, piti juhannusta ja golffia viikko Vierumäellä ja nyt onkin perhosia vatsassa, huh, ja kuviot uudet.
Vaan hyvä näin. Lähestyn rauhattomien joukkoa.
tsemppiä kaikille...
- Tumpin ers, kokemukseni.Tumppi
- Re: Tumpin ers, kokemukseni.jukarhu
- T-luokituskarix
- Re: Tumpin ers, kokemukseni.jyrkiap
- Re: Tumpin ers, kokemukseni.jyrkiap
- Re: Tumpin ers, jonotustajyrkiap
- Re: Magneettikuvauksen tulosjyrkiap
- Roboleikkaus 18.6., peruutuspaikka osui kohdalleTumppi
- Onnea minultakinjyrkiap
- Leikkaus 18.6.2013Tumppi
- Re: Leikkaus 18.6.2013jyrkiap