Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Miesten syövät
Re: Tumpin ers, kokemukseni.
MoiSaman suuntaisi arvoja ovat, mulla 3+4. Sillä ei leikkausjonossa ohitella, vaan parempi näin. Olen HUS:n Peijakseen robottileikkaukseen jonossa, tiistaina oli jonossa 33 mua edellä. Kertoivat leikkaavansa 4 päivänä viikossa, yleensä yhden kiltin ja yhden agressiivisen, joten mun h-hetki lienee juhannuksen tienoilla. Kuukautta ennen osaavat jo leikkausviikon sanoa. 1.7.alkaen alkaa siellä lomakausi ja olisi kiva sitä ennen päästä, niin olis sairasloman päälle sitten vielä kesälomaa putkessa.
Luulisi TAYS:stäkin voitavan kysyä jonon pituutta, vaikka et jonossa vielä liene.
Ehdottiko urologi levinneisyytutkimusta vai itsekö halusit. Millainen se on. Mä olen menossa magneettikuvaukseen ja sillä toivottavasti vahvistuu käsitys paikallisuudesta, jota oletetaan.
Luulisin sullekin, kun nuori vielä olet, leikkauksen olevan hyvä vaihtoehto.
Vaan nyt olen lähdössä viikoksi golffaamaan, eiköhän ainakin välillä unohdu nää huolet p''nupista. Tosin alun ihmetys on jo selvästi helpottanut.
Tsemppiä vaan kaikille ja hyvää vappua.
- Tumpin ers, kokemukseni.Tumppi
- Re: Tumpin ers, kokemukseni.jukarhu
- T-luokituskarix
- Re: Tumpin ers, kokemukseni.jyrkiap
- Re: Tumpin ers, kokemukseni.Tumppi
- Re: Tumpin ers, kokemukseni.jyrkiap
- Re: Tumpin ers, jonotustajyrkiap
- Re: Magneettikuvauksen tulosjyrkiap
- Onnea minultakinjyrkiap
- Leikkaus 18.6.2013Tumppi
- Re: Leikkaus 18.6.2013jyrkiap