Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Miesten syövät
Re: Tumpin ers, robottijono ja hoidon valinta
Olen insinööri koulutukseltani. Tykkään loogisesta päättelystä. Kaikkea nyt 2 viikossa lukemaani yritän siten hahmottaa. Kiitos vaan viesteistänne, tämä sivusto mielestäni mulle parasta tiedon lähdettä. Watsonin linkit nomogrammeihin on osin kahlattu, ainakin alku niistä :)Vaan tuntuu siltä, että -> ei löydy parasta ratkaisua. Tämä on niikuin monet sanoo, että ei oikein voi sanoa, mikä olisi järkevintä, paras vaihtoehtoa hoidoksi.
Miten me sitten valitsemme hoitomme. ?
Alussa on, mulla kait vieläkin, iso tunnekuohu, että...syöpä! Sitten yrittää saada tietoa, kahlaa ja lukee, mutta ... ei tunnu tulevan "parhaita" ratkaisuja vastaan. Päällimmäiseksi jää, miltä tuntuu, mitä lääkärit suositteli, vaiston sanelemat näkymät. Elämän arvot tulee peliin. Sivuvaikutukset saa tässä roolia.
-> ja kun on tuumannut ja miettinyt ja ... niin valittu hoito on "paras", sopivin. Se on hyvä niin.
Sallittaanko tällaanen filosofointi tässä. Uskon että useinmiten kukin meitä valitsee/on valinnut itsellen "sopivimman" hoidon.
Mulla tuumaus vielä kesken, osin, mutta omaan jo oivallusta mulle tärkeistä tekijöistä.
Jotta kevättä kohti....
- Tumpin ers, kokemukseni.Tumppi
- Re: Tumpin ers, kokemukseni.jukarhu
- Re: Tumpin ers, robottijono ja hoidon valintaTumppi
- T-luokituskarix
- Re: Tumpin ers, kokemukseni.jyrkiap
- Re: Tumpin ers, kokemukseni.jyrkiap
- Re: Tumpin ers, jonotustajyrkiap
- Re: Magneettikuvauksen tulosjyrkiap
- Onnea minultakinjyrkiap
- Leikkaus 18.6.2013Tumppi
- Re: Leikkaus 18.6.2013jyrkiap