Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Miesten syövät
Re: 3 viikkoa kulunut leikkauksesta
Moi!Minulla pidätys ongelmat aika muuttumattomia tässä kolmen viikon kohdalla,eli iltaa kohden pidätyskyky heikkenee
ja pieniä lirahduksia saattaa päästä vaippaan.Yöt ovat olleet kuivia alusta asti ja muutenkin olen yhdellä tena 2 suojalla
aina päivän pärjännyt.Ajattelin nyt vaihtaa ykkös kokoon.Olen pari viimeistä yötä nukkunut heräämättä välillä
vessaan.
40 minuutin kävelylenkkejä olen tehnyt päivittäin ja huomenna aion aloittaa pidemmät lenkit.
Erektiokyky on kyllä hämmästyttävän hyvä.Olisi voinut sen puolesta alkaa "hommiin" jo katetrin poisto päivänä.
Tuleva patologin lausunto alkaa jo selvästi jännittämään ja tuli vielä ilmoitus leikanneen kirurgin vastaanottoajan
siirtymisestä melkein viikolla.Toivottavasti lausunnon ennättää lähettää kotiin ennen vastaanottoaikaa.
Onko tietoa lähetetäänkö psa tulos suoraan kotiin tai kännykkään? Minulla psa mittaus on melkein kaksi viikkoa
ennen lääkäriaikaa,joten olisi kiva saada edes se tieto ennen lääkärille menoa.
Tai sitten täytyy käydä ottamassa se omaan piikkiin yksityisellä.
Tsemppiä kaikille ja tehkää leikatut alapääjumppaa tunnollisesti niin kyllä se pito alkaa löytymään.
- Tumpin ers, kokemukseni.Tumppi
- Re: Tumpin ers, kokemukseni.jukarhu
- T-luokituskarix
- Re: Tumpin ers, kokemukseni.jyrkiap
- Re: Tumpin ers, kokemukseni.jyrkiap
- Re: Tumpin ers, jonotustajyrkiap
- Re: Magneettikuvauksen tulosjyrkiap
- Onnea minultakinjyrkiap
- Leikkaus 18.6.2013Tumppi
- Re: Leikkaus 18.6.2013jyrkiap
- Re: Leikkaus 18.6.2013Watson
- Re: Leikkaus 18.6.2013jukarhu