Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Yrjö tuli lupaa kysymättä kylään...:(
Päivä kerrallaan, kurja ettei Aloxi sinulle auttanut. Niin men tunnutaan olevan yksilöllisiä. Potkaistaan sitä Yrjöä oikein kunnolla persukseen, pakkohan sen on lähteä..Lepäilkää te väsyneet ja pahoinvoivat, minä jaksan nyt soudella. Lenkki tehtynä iltapäivällä ja sen päälle grillimakkaraa. Ja sitten vielä ihmettelen, että ei ne kilot oikein lähde. Mutta, kun oli niin kova nälkä ja maistui niin hyvälle.. :)
Tässä ja nyt (muistankohan oikein), ihmettelen myös sinun säteettömyyttä. Minulle lääkäri ehdotti, että annetaan säteet ja kysyi mielipidettäni. Mulla myös HER2 +, hormonit - ja gradus 3. Kasvaimen koko 2cm ja nopeasti jakautuva (70%), vartijat puhtaat. Minä olin myös sitä mieltä, että kaikki hoidot tänne vaan. Eipä tarvii sitten myöhemmin jossitella. Kysy ihmeessä vielä lääkäriltä ja vaadi perustelut.
Minä sain Herceptiiniä 9 kertaa, siinäkin on juuri vissiin vaihtunut käytäntö. Nykyään kai annetaan se 3 kertaa, vaikka en TYKSin käytäntöä tiedäkään. Miu, sinähän sait kinuttua itsellesi pidemmän kuurin. Mietin, että pitäisiköhän kysyä myös. Vaikka kaipa se tämäkin määrä auttaa, jos Herceptin on auttaakseen. Kaikille se ei vissiin kuitenkaan tepsi. Näin luin jostakin.
Iho vähän punoittaa, rasvattu on ja nyt ilmakylpyä. En vaan millään pysty olemaan ilman liivejä kodin ulkopuolella ja sitten ne painaa+ hiostaa se kumitissi. Ja jostain ohjeista luin, että kuntoilua suositellaan, mutta ei saisi hikoilla. Ei onnistu kyllä sytovaihdevuosista kärsivällä. Vaikka on tämä hikoilu kai vähentynytkin.
Voimia kaikille kärvisteleville! Mukavaa viikonloppua kaikille!
mimi
- Huomenta tänäänkin!Tässä ja nyt
- Re: Huomenta tänäänkin!Tässä ja nyt
- Re: Huomenta tänäänkin!kevätmieli
- Re: Huomenta tänäänkin!tautinen
- Re: Huomenta tänäänkin!Tässä ja nyt
- Re: Huomenta tänäänkin!Manssi
- Re: Huomenta tänäänkin!santeri
- Re: Huomenta t�n��nkin!Tässä ja nyt
- Re: Huomenta t�n��nkin!MeriTuuli
- Re: Huomenta t�n��nkin!MeriTuuli
- Re: Huomenta t�n��nkin!kevätmieli