Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Voi yrjöä:( ja kysymys haavan tihkumisesta

Huomenia etelästä!

Nyt on monta huonovointista ja heikkoa; lämpimät halaukset teille. Eikä tuo haavan tihkuminen kuulosta hyvältä, ei minulta mitään tihkunut. Kannattaa varmaan seurata sitä ja ottaa herkästi yhteyttä sairaalaan. Moni hoitelee myös nahkaansa sädehoidon jälkeen. Minä kuulin vinkin, että kannattaa syödä proteiinipitoista ravintoa, jotta solut uudistuu hyvin. No söin aina iltaisin raejuustoa, ainakin se tuntui ihanalta ruokatorvessa. Mutta hyvä kun on vkoloppu, saa vapaata säteistä.

Tuo oli varmaan totta, että miehille ja lapsille täytyy vaan ANTAA vastuuta. Meillä miesväki on tosi kilttiä ja auttaa kaikessa, mutta vastuu tuppaa jäämään minulle. Sellainen hoksaaminen ja organisointi. Koitan kuitenkin nähdä niitä hyviä piirteitä ja hyviä asioita, niin ja joskus muistaa sanoa kiitos. Kiittelyä ja kannustusta lapset ja mies tarvitsevat jotenkin enemmän kuin mihin me naiset ollaan totuttu.

Lepäilkää ja antakaa itsellenne eväitä toipumiseen eli kaikkia pieniä hyviä asioita, mitä ne sitten milloinkin ovat: koirista ja lapsista iloitsemista, keväistä luontoa, herkkuja, unta ja ...

Minä jaksan soutaa tänään, oikealla kädellä mennään:)
Santeri
santeri | 19.5.2007 klo 10:22:50