Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: ko ei jaksa...
Hei kaikille aurinkoisesta aamusta!!Minä palasin veneeseen hetkeksi katsomaan mitä kenellekkin kuuluu.
Perjantaina heitin syövän roskikseen ja olen elänyt syövättömän viikonlopun, siksi en ole täälläkään kirjoitellut.
Mites se sitten onnistui...
Perjantaina sain hyvän ystäväni kylään. Poltimme savet uunissa ja nautimme toistemme seurasta. Hänellä on myös krooninen sairaus joten sain olla ihan oma itseni, puhua sairaudestani vapaasti ja tärkeintä, olla puhumatta siitä=)
Lauantaina ulkoilimme ja juttelimme ja nauroimme, eikä syöpää nostettu roskiksesta.
Sunnuntai -aamuna klo 04.00 lähdettiin mieheni ja tyttäreni ja koirieni kanssa Helsinkiin AptusShow:n koiranäyttelyyn. Koiranäyttelystä ajelimme jyväskylään katsomaan kansallisia esteratsastuskilpailuja, joissa hyvien ystäviemme tytär ratsasti.Siellä jännitimme iltapäivän ja nautimme auringosta.
En ollut mistään kipeä koko päivänä enkä muistanut koko hemmetin tautia. MINÄ ELIN KUIN TERVEENÄ!!
Nytkin vielä olen psyykkisesti ja fyysisesti tosi hyvässä kunnossa ja syövän aion pitää roskiksessa keskiviikkoon asti, jolloin on TT-kuvaukset ja syto.
Suosittelen kaikille, tauti roskikseen aina kun olo sen vaan sallii, eli niinä hyvinä päivinä, kun ei syto jälkimainingit ole päällä. Ja kaikkeen touhuun mukaan, siellä sitä kuntoutuu!!
Ja nyt lähden työpaikalleni(entiselle)lounaalle ja vaikka tekemään muutaman paidan myyntiin!
Positiivista ja elämisen arvoista maanantaita teille kaikille ystävät
Julia
- Huomenta tänäänkin!Tässä ja nyt
- Re: Huomenta tänäänkin!Tässä ja nyt
- Re: Huomenta tänäänkin!kevätmieli
- Re: Huomenta tänäänkin!tautinen
- Re: Huomenta tänäänkin!Tässä ja nyt
- Re: Huomenta tänäänkin!Manssi
- Re: Huomenta tänäänkin!santeri
- Re: Huomenta t�n��nkin!Tässä ja nyt
- Re: Huomenta t�n��nkin!MeriTuuli
- Re: Huomenta t�n��nkin!MeriTuuli