Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Thunderille ja työnteosta hoitojen välillä

Onnea ja -halaus- Sartsalle viimeisestä sytosta.

Minulla on ollut tänään Kela-projekti päivä. Mitäs viisasta sitä kirjoittaisi tuohon Sairauspäivärahahakemukseen, kun siinä on tälläinen kysymys: Miten sairaus omasta mielestänne haittaa työntekoa ??? Jos kirjoittais, että välillä ei pääse sängystä ylös ja päässä viiraa pahasti lähes joka päivä :-\ No jos sitten kirjoittaisi vain että: "En kykene rankkojen hoitojen takia". Mitäs muut siihen on keksiny? Luulisi, että lekurin arvio riittää. Ei jaksais tälläsiäkään miettiä.

Se 157 egen matkakulukatto (kela-juttu), johon kiitos joku tällä palstalla meitä patisti laskeskelemaan, tulee muuten tosi nopeasti täyteen. Ainakin pääkaupunkiseudulla, kun laskee seutulippu (mulla osa sisäistä) hinnalla, joka ikisen lekuri, psykologi, fyssari, labra ym. käynnit. Mulla tulee jo tulevista säteistä syksyllä, jos ostan halvimman mahdollisen eli seutu aikakortin 6 viikoks, niin mun laskujen mukaan se maksaa jo 110 egee....

MeriTuuli
MeriTuuli | 21.5.2007 klo 13:56:03