Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Huomenta t�n��nkin!

Huomenta kesäisen aurinkoisesta Etelä-Suomesta. Olen kylläkin ollut jo hereillä tässä pari tuntia (peräti), mutta aika hurahti aamupalalla ja teidän viestejä lukiessa. Ihanaa kun olette taas kirjoitellut näin paljon.

Kiitos minä otan pullan! Hmm...oi miten hyvää, kiitos leipurille. Ja kahvia päälle. Tosta kahvista tulikin mieleen, että minulla kahvi laittaa vatsan toimimaan. Mutta toisaalta ei ole vielä ollut pahempia ongelmia vatsan kanssa, kun ei ole tarvinut niitä pahoinvointi lääkkeitä käyttää. Ne taitaa jysäyttää vatsan sitten ihan kunnolla.

Kiitos Kevätmielelle siitä vinkistä, että makuaisti olisi mahdollisesti jo lähtenyt jos lähteäkseen. Eli minulla se taisi jäädä siihen, että punaviini maistui happamalta. No sepä ei haittaa, parempi vaan jos ei maistu, kun sytot rassaa maksaa ihan tarpeeksi.

Auringosta tuli vielä minullekin mieleen, että kortisoni salvat on ainakin sellaisia, että niitä ei saa käyttää auringossa. Luulen että noi purkista popsitut kortisonit myös syton lisäksi altistaa sille palamiselle. Minä olen blondi myös iholtani ja iho entuudestaankin herkkä auringolle. Sytoja tulossa nyt koko kesän yli, joten ajattelin käydä etsimässä jotain edullista (esim. Indiskasta) valkoista pitkähihaista puuvilla tunika-paitista tms. Minulla on joskus nuorempana ollut aurinkoihottumaakin ja sehän on kuulemma vielä pahempi kuin palaminen. Siksi nyt koko ajan hössötän tästä auringosta, mutta eihän se välttämättä teille kaikille niin pahaa tee.

Manssi, kerroit valvoneesi kortisoni höyryssä yöllä. Minulla myös unilääkkeitä (Zopinox) ja muistinkin varmistaa silloin syöpälääkärin vastaanotolla, että niitä voi käyttää tiputuksen ja korttisonien aikaan. Yritän olla tiputusten välillä ilman, ainakin välillä, niin silloin niissä pysyy myös se teho paremmin. Mahdollisesta riippuvuudesta olen samaa mieltä, että se on pienempi murhe kuin tämä syöpä, mutta jatkuvassa käytössä taitaa olla myös se haitta, että teho saattaa heiketä (elimistö tottuu).

Hitsi, toinen kuppi kahvia menossa ja nyt tuli kiire vessaan...jatkan joskus...teksti varmaan täynnä virheitä, kun en ehdi tarkistaa ja kun mun netti on langassa kiinni, niin en voi kantaa läppäriä vessaan.....
MeriTuuli | 18.5.2007 klo 11:52:31