Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Thunderille ja työnteosta hoitojen välillä

Hei kaikille!

Joo, kärsivällisyyttä vaan Kela-touhuihin. Minulla ei aina meinaa riittää huumorintajua niiden lomakkeisiin. Huippu oli, kun kerran en tajunnut, mitä yhdessä kohtaan kysyttiin. Matkasin Kelaan kysymään neuvoa ja kolmas virkailija loppujen lopuksi sanoi, että voihan sen jättää tyhjäksi, kun meillähän on jo kaikki sinun tietosi kuitenkin!!!

Minä en ihan oikeasti juurikaan tee töitä, 9. sairaslomakuukausi menossa. Ehkä hölmöä tehdä työjuttuja, vaikka olen sairaspäivärahalla. Ne ovat kuitenkin olleet ihan pikkujuttuja, jotka olisivat muuten kaatuneet esimieheni hoidettaviksi ja vaatineet taas häneltä paljon enemmän aikaa ja vaivaa. Minulla on kotona työläppärini, joten ajattelen että siinäpä ollaan sitten sujut. Ja toisaalta saan takaisin kaiken vaivannäköni siinä, että esimieheni on valmis niin joustavasti muokkaamaan työtehtäviäni tilanteeni mukaisiksi, jos saan sen luvan työkokeiluun.

Olen kotiväellenikin ilmoittanut, etten ole kotiäiti vaan sairaslomalainen ja sen mukaan olenkin elänyt. Tosin se on helppoa, kun ei ole pieniä lapsia. Jotenkin naisihmisen ja äitien eritoten on niin vaikea elää itsekkäästi. No tottakai muita pitää huomioida ja perheenjäsenet on tärkeitä, mutta kuitenkin omasta hyvinvoinnista huolehtiminen jää helpolla sivuun. Yritän tosissani oppia pitämään itseäni tärkeänä ja tekemään itseni kannalta oikeita ratkaisuja.

Minulla on ollut mies mukana kaikissa "tärkeissä" lääkäritapaamisissa ja se on ollut oikein hyvä juttu. Hän on hoksannut kysyä jopa sellaisia asioita, joita en ole itse oivaltanut. Suosittelen, tai sitten joku muu läheinen ihminen. Voisin ajatella, että sisarenikin olisi hyvä, mutta kun hän asuu kauempana:(

Niin moni on hoidellut kukkapenkkejään, että minäkin taidan mennä keräämään niistä vähän nokkosia;-) Laitan miesväen järkytykseksi vain nokkoskeittoa ruoaksi. Voivat sitten vaikka grillata jälkiruoaksi parit makkarat.

Aurinkoenergiaa,
Santeri
santeri | 21.5.2007 klo 14:30:38