Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Voi yrjöä:( ja kysymys haavan tihkumisesta

Kehäkukka, kiva kuulla, että olet selvinnyt sängynpohjalta ylös ja mielettömän kävelylenkin heitit. Huh huh!

Ihanaa Päivä kerranllaan, että Yrjö on saatu häädettyä. Nyt vain keräät voimia eiköhän se ruokakin ala maistua.

Ehkä minunkin väsy alkaa hellittää, kun huomaan selvästi, että se jatkuva kropan "kipuilu" ja särky alkaa hellittää ja pääkin alkaa tuntua jo normaali painoiselta. Kävin myös köpöttelemässä tuolla ulkona. Kävelin peräti 15 min. silleen varovasti, kun on edelleen niin hutera olo, mutta ehkä huomenna jo kykenee kauemmin olla ylhäällä.

Mielestäni olen lukenut jostain, että oksentaminen esim. myrkytystilanteessa, johtuu siitä, että aivoihin tulee viesti, että kropassa on myrkkyä. Tässä hermostuneena aivot lähettää vatsalle signaalin: "osenna, oksenna, oksenna", jolla aivot yritää pelastaa koko kropaa myrkyltä oksettamalla. Ja myrkkyähän se sytostaattikin on, joten sama reaktio myös sytostaatista. Tästä yhteenvetona, kun minä en ole tämän viime ma jälkeisen taxotere tiputuksen jälkeen voinut edes pahoin, niin onkohan mun päässä enää mitää toimintaa ???? Kun myrkkyä pukkaa ja tuntuu, että aivot vaan lallattaa "Everything is ok" Ei sillä ettenkö olisi iloinen, että ei yökötä, mut jos sulle Päivä kerrallaan (ja muut ketkä yökkää) ajattelisi silleen positiivisesti, että kun Yrjö lentää, niin ainakin aivot toimii =O heh heh. Think positive. Noh ehkä se CEFfi saa munkin aivot sitten heräämään :(

Lauantain halauksia kaikille oman elämänsä sankareille!
MeriTuuli
MeriTuuli | 19.5.2007 klo 21:15:41