Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Voi yrjöä:( ja kysymys haavan tihkumisesta

Lauantai-iltaa. Eka CEF tuli tiistaiaamuna. Keskiviikkoiltana alkoi hiukan etova olo ja sitten torstaipäivän olin sängyssä tosi väsyneenä. Kertaakaan en päästänyt yrjöä sisälle, vaikka vähän koputtelikin ovelle. Vielä perjantaipäivän olin väsynyt ja sängyssä makailin, mutta etova olo oli jo helpottanut. Nyt tänä aamuna olin jo paremmassa kunnossa ja kävelin siskoni kanssa kaupunkiin (n. 3 km) ja siellä olimme Lounaispuistossa konsertissa. Ilma oli ihana, aurinkoinen ja vähän tuulinen. Joimme pullakahvit ja söimme grillimakkaraa ja sitten kävelimme kotiin. Tuomet kukkii ihanasti naapurin pihalla ja muutenkin ilma on mitä mainioin täällä Keski-Suomessa.

Jos nyt tuolla päivän etomisella ja parin päivän väsymyksellä selviää tuosta CEF:istä, niin olisipa tosi hyvä juttu. Vielä kaksi jäljellä. Tuo etova olo on kyllä tosi inhottavaa. Taxosta ei ollut mitään pahoinvointeja mulla. En kyllä oikein osannut varautua tuohon kuvotukseen enkä ottanut lääkkeitä ajoissa. Minulla on kaksi Kytril-tablettia, mutta otin vain Primperania noin 8. tunnin välein. Täytyy ensi kerraksi kysellä miten voisi itse vielä yrittää ehkäistä tuon pahoinvoinnin tuloa. Sitä Temestaakaan en muistanut pyytää sairaalasta. Lupasivat että antavat sieltä, ettei tarvitse ostaa. Ja eikös niitä kortisonitablettejakin voisi ottaa lisäksi. Jotenkin olen ihan sekaisin näistä ohjeista.

Kävin eilen lukemassa näitä viestejä, mutta en vielä jaksanut kirjoitella. Vähän tuntuu olevan alakuloa nyt liikkeellä. Itsekin olen ollut vähän siipi maassa. Jotenkin sitä tuntee itsensä niin heikoksi, kun tuolla sängynpohjassa lojuu eikä jaksa kunnolla vessaan köpötellä. Tuo kaljukin vielä kutiaa joskus aivan älyttömästi.

Ajatus on nyt ihan kateissa. Ajattelin vain ilmoittaa teille kamuille tilanteestani, kun olen päiväkausia täältä ollut poissa. Ihmettelen, miten te jotkut jaksatte kirjoitella vaikka teillä on huono olo. Itse olen silloin täysin pois pelistä. Mutta toivotaan, että huomenna ajatus kulkisi jo vähän paremmin.

Yritetään kaikki pärjäillä näiden mokomien vaivojen kanssa.
Kehäkukka | 19.5.2007 klo 20:36:16