Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Huomenta tänäänkin!

hei ja huomenta kaikille, uusille ja entisille ahkerille palstalaisille, aivan mielettömän paljon viestejä.

Meillä oli koko mylly jumissa pari päivää, enkä ole päässyt nettiin lainkaan. Kamala kokemus. Mietin jo alanko etsiin viime viikon mainoksia, paljonko maksaa läppärit. Tää on jo kohta yhtä tärkee kuin puhelin aiemmin.Ainakin kun on enimmäkseen yksin kotona.

Eka syto on takana, keskiviikkona sen sain ja muutuin taas yökyöpeliksi.Kortisonidraiveissa heräsin 2 aikaaan ja olin varmaan pari tuntia hereilllä nukahdin ja taas viideltä ylös. viime yönä nukuin neljään asti.
Hiukan oli outo olo ensimmäisenä iltana vatsassa ja otin kymmenen aikoihin Kytril tabletin, ei tullut kummempaa , oudot tuntemukset hävisivät. Samanlaista oli silloin 2 vuotta sitten.
Saa nähdä kuin käy karvojen kanssa, säärikarvat katosi viimeksi eivätkä ole tulleet takaisin, muut säily, vähän rasittuneen näköisinä ja ohentuneina, mutta mukana kumminki.

Vatsa ei oo alkanut vielä toimiin, olen elänyt toiveessa, että oma koktailini auttaisi jälleen: lasillinen jukurttia, 1rl pellavasiemenrouhetta + 1rkl vehnä- tai kauralesettä illalla ( annetaan seistä puoli tuntia) ja paljon vettä päälle, vaikka joutuukin juokseen veskissä ainakin yhden ylimääräisen. Täytyy ottaa illalla vauhditusta, ettei tuu liian pitkä aika.

Päivä kerrallaan, meillä on sama juttu, kun mies tai tytär järjestelee astioita ym kaappeihin, tuntuu että olen aivan hukassa ja pinna kiristyy. Ajattelin yks päivä paistaa itselle lättyjä, ja mulla on Tupperin pieni kippo, 3 osaa, jolla on nätti sekoittaa pieni taikina. Olin lopussa jo aivan raivona, kun kaikki osat viimein löytyivät eri kaapeista.
Ja mittakipot puolen vuoden kadoksissa olon jälkeen löysi 2-vuotias "kaappein järjestelijäni". Ne oli kyllä saattanut joutua kaapin perälle minunkin toimieni seurauksena, mutta kun katsoi tarpeeksi matalalta....

Pieni ihana asia: mulla oli aiemmalla sytokierroksella tapana, jos vain jaksoin, että tein pienen siivouksen ja pyyhin lattiat ed päivänä. Tiistaina minun mies otti ja sanoi, että hänpä pyyhkäisee hiukan lattioita, tulipa mukava olo että kyllä se sentään huomaa kaikenlaista.

Täällä pohjois-Ruotsissa on nyt oikein upea aurinkoinen ilma ja ajattelin tästä pihalle vähän rapsutteleen, jos aina vähän aikaa ja huili.Täälläkin on jo piha kuivunut niin, että pääsee hommiin.Oon kateellisena lukenu, kun olette hääränneet ulkona jo viikkokausia.

Oon tässä samalla ryypiskellyt proteiinijuomaa, mulla kävi se ravintoterapeutti juttelemassa kun olin hoidossa. Mulla joku albumiiniarvo on tullut kevään hiljalleen alaspäin, ja johtuu kuulemma liian vähästä proteiinista. Vaikka tuota on monen makuista, ei ole ainakaan mun lemppari vielä tullut vastaan.
Aikoi maanantaina soittaa ja kysyä, minkälaista haluan, niin laittaa reseptin. On siinä kyllä koko joukko vitamiineja ja hivenaineita samalla. Muuten se istunto oli vähän yhtä tyhjän kans, toi vain nuo näytepurkit ja pari sanaa vaihtoi.Odotin kyllä todella jotain neuvoja, mikä on tärkeätä tän taudin kannalta.Tai ehkei sitä sitten ole sen kummempaa kuin syö säännöllisesti, terveellisyyskään ei ole niin tärkeetä aina kuin säännöllisyys.

Nyt mie lähen sinne pihalle, kaikkea hyvää teidän päivään

Manssi
Manssi | 18.5.2007 klo 10:44:06