Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Sytoputkessa (jatkuu..)

Heissuli vei!

Onnea putkesta pullahtaneiile. Sen viimeisen pahan olonkin kestää, kun tietää, että enää ei tarvitse siitä kärsiä tämän jälkeen!!

Muistan, kuinka laskin jäljellä olevia kertoja. Minusta neljäs tuntui pahalta, kun vielä jäljellä oli kaksi. Viidennen jälkeen toivoin salaa ja ääneen, että jos ei tarvitsi enää kuudetta ottaa(CEFiä), mutta kun viimeiseen sytoon menin, ajattelin että oukkidoukki, sitten homma on ohi.

Nyt tilanne on toisenlainen. Ei ole mitään tietoa, kuinka kauan putkessa pyristelen. En voi lohduttautua, sillä että enään vaan niin ja niin monta kertaa.
Toisaalta, silloin kun syöpä oli leikattu jo pois ja muualla oli vielä puhdasta, tuntui varmistuksen varmistus turhalta ja huonoa oloa ei olisi jaksanut kestää. Psyyke laittoi vastaan muka turhia hoitoja.
Nyt, kun mitään ei voi leikata pois ja elämäni on kiinni hoidoista, psyykkeni kannustaa minua eteenpäin. Kestän hoitojen sivuvaikutukset toisella lailla ja kun kipuni ja kuumeiluni ovat sytojen alettua lähes poissa, jaksan myös ottaa hoidot vastaan.
Rinnan ja kainalon etäpesäkkeet kun eivät aiheuttaneet mitään kipuja tai tuntemuksia, hoidot vaan veivät hyvän yleiskuntoni pohjalukemiin. Nyt siis tilanne aivan päinvastainen.

Toivottavasti ymmärsitte jotain selityksistäni, aivot hiukka tahmeat=)=)

Mulle tuli kevätmieli kauhea nälka. Tahdon kanssa saman menuun, kun sinä. Kun löytyis vaan kokkaaja jostain. Ja kun ei löydy, laitan spaghettia ja lihapullia.

Mulla muuten kestää tolkuttoman kauan tämä kirjoittaminen, kun virheitä tulee koko ajan. Olo alkaa kanssa olla väsynyt, kuvotusta ei ole, mutta janottaa simona ja pissattaa tietty koko ajan. Pinna meinaa olla hiukan kireällä myös. Tekeeköhän kortisoni senkin vai Taxo.

No nyt on pakko aloittaa ruuan laitto

Julia
julia | 13.4.2007 klo 19:13:33