Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Sytoputkessa (jatkuu..)

Heips!

En tiedä minkälainen herkkis minä olen, kun en pystynyt jäätumppuja pitämään. 15 min jälkeen alkoi sormien niveliä särkemään niin vietävästi, että tumput oli pakko ottaa pois. En olisi pystynyt niitä tuntia pitämään. Mutta hienoa, jos kevätmieli kestät ne, silloin se kannattaa!
Mulla sormenpäät ja kynnet ovat arat ja samaan aikaan tunnottomat, mutta ehkä pienempi Taxo-annos ei enempää tee. Edellisellä kerrallahan multa lähti kynnet sormista ja varpaista, silloin ei tumppuja ja sukkia ei vielä ollutkaan tarjolla ja sainhan silloin liian isoa annosta painooni nähden.

Mulle CEF on ollut niin paha lääke, ettei edes se liian suuri annos Taxoa ollut mitään Cefin rinnalla.MUTTA se ei tarkoita sitä, että se olisi muille samanlainen. Täällä niin monet ovat sanoneet toisin päin, joten sitä ei kannata kovasti pelätä. Ja kevätmielellehän sitä annetaan kolme kertaa. Mulle sitä tuli 6x, se tuntui niin loputtomalta suolta, kertakaikkiaan!

Tuo Alox-lääke kuulostaa hyvältä ja uskoisin, että Tays sitä antaa, kun kerran muutkin yliopistolliset. Vaadit vaan ja käsket niiden vaikka soitella Oykksiin tai Tyksiin.

Mimi, odottappa vaan puolen vuoden päästä sä oot kikkara käkkäräpää, ei kannata pelätä jäävänsä harvahapseksi!!

halituksin Julia
julia | 13.4.2007 klo 09:29:53