Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Sytoputkessa (jatkuu..)

Huhuu, Mimi ja ja muut sotasankarit! Kyllä viikon päästä tasan olisi viimeinen CEF, jos veriarvot ovat kohdillaan. Vointi on ollut tosi hyvä ja pitkää lenkkiä olen vääntänyt. Silmät ovat selvästi normaalia aremmat auringossa. Pitäisi vissiin hommata paremmat aurinkolasit. Kulmakarvat ovat selvästi katoamassa. En ole ollenkaan huomannut niiden tippumista. Kait ne yksitellen varisevat huomaamatta. Silmäripset näyttäisivät olevan vielä tallella. Peruukissa on kiva otsis, joka onneksi ei korosta kadonneita karvoja. Vatsakin on ollut taas ihan kunnossa. Olen kyllä syönyt Gefilus-tabletteja koko sytokuurin ajan, mutta kyllä meinaa olla synnytystuskia aina syton jälkeen. (Kevätmielihän se synnytti niitä männynkäpyjä, heh.) Ja yöt ovat melkoista aallokkoa, ts. paheneva ongelma. Onneksi ei ole työpaineita. Jotakin apua on koetettava saada ennen elokuuta. Työpaikalta on onneksi tullut mukavia terveisiä, että olisi kaipailtu. Päätin ottaa joka sanan täydestä ja kokea itseni korvaamattomaksi.
Tänään vaihdan kukkiin mullat. Aurinkotuoli odottaa terassilla. Sinne siirryn sitten päivän lämpimimmiksi hetkiksi Sudokujen pariin. Jospa nuo Sudokut vähän virkistäisivät hyytyneitä aivoja. Keskittymiskyky ei ole tosiaan parhaimmillaan. Kirjojenkin on syytä olla lyhyitä ja selkeäjuonisia. Monikerroksisuus ei mene jakeluun.
Tämmöistä Pohjanmaalla. Nautitaan taas auvoisesta keväästä. Ensi viikolla sitten se VIIMEINEN CEF! En anna vielä kuvotukselle sijaa. Punainen mehu ei jostakin syystä ole maistunut viime viikkoina. Kait minä olen jonkunlainen Pavlovin koira. Näytän kyllä enemmän ahvenelta, mutta samapa tuo lienee. Ollaan kuitenkin täysin hengissä eikä periksi anneta. Teitä kaikkia muistaen Lillukka
lillukka | 28.3.2007 klo 11:51:29