Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Sytoputkessa (jatkuu..)

Päivä paistaa edelleen !
Vointi ed onneksi aika hyvä taas vaihteeksi,CRP34 30 eli nousuut vkossa nyt syton jälkeen ja vähän flunssaoiretta,joten seuraillaan kuin käy..
Kyllä minä ainakin aina välillä olen tosi ahdistunut tästä syövästä,kun sitä miettii.Vaikka ei toistaiseksi tietoa leviämisestä kuin imusolmukkeeseen,koko ajan painaa se ajatus..Jäljellä olevaa rintaakin painelen vähän välilä ja miet
in tuntuuko siellä jotain.
Itse en saa sädehoitoa enkä hormonilääkityksiä,koska ei ollut hormonireseptoreja ja sekin tuntuu joskus epikseltä (hullua vai mitä!),mutta tuntuu että olisi turvallisempi jos vielä muitakin hoitoja saisi 6 syton lisäksi.
Ihana seurata näitä keskusteluja ja tsemppihenkeä täällä sivuilla!Minullakin aina aamulla kiire koneelle!Leikattu puoli ei kyllä tykkää aina netissä roikkumisesta..

Hyvää pääsiäisaikaa.Meillä ei pääsiäiskoristeita,mutta vähän pysyvämpi noita,joka nyt hiukan paremmalla tuulellakin..
tautinen | 5.4.2007 klo 17:59:08