Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Sytoputkessa (jatkuu..)

Hei,

ja iloinen tervehdys kaikille, joiden hoidot on loppu tai loppusuoralla, ja voimia teille putkessa vielä sinnitteleville.

Minä joskus kadehdin ystävieni työmurheita (joita oikeasti ikävöin) ja valitusta kevätväsymyksestä (olisi kiva potea jotain ei-vakavaa), mutta vaikka minulla on syöpä levinnyt luustoon, olen iloinen jokaisen hoitoputkesta pullahtaneen puolesta ja tosi iloinen jokaisesta tervehtynyt-diagnoosista, jonka vaan joku rintasyöpään sairastunut naisihminen saa.

Nyt ymmärrän, minkä mankelin läpi jokainen syöpään sairastunut joutuu kulkemaan, eikä toisen "parempi" diagnoosi ole minulta pois. Jokainen meistä saa osakseen suruja ja huolta enemmän kuin olisi kohtuullista - ihanaa, että voimme jakaa näitä murheita ja joskus ilojakin:) Täällä kokoontuu loistava naisverkosto,

rentoa vkoloppua teille ihan jokaiselle,
Santeri
santeri | 13.4.2007 klo 21:07:28