Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Hei ja huomenta

Huomenta ystäväiseni!

Heti alkuun pitää sanoa, että en halunnut masentaa ketään eilisellä kirjoituksella. Enkä ole katkera, vaikka voisin ollakkin, vaan myös tosi onnellinen teidän putkesta pullahtaneiden puolesta.
Ja kun jotenkin voisin teitä kannustaa olemaan murehtimatta uusiutumista. Eläisitte terveen elämää, kun hoitorumpan jälkeen lääkäri teille terveen paprut antaa. Jos uusiutuminen tulee, sairastetaan taas sitten. Elämän hiput ovat liian kalliita tuhlattaviksi peloilla ja murehtimisella. Tämän sanon kokemuksen syvällä rintaäänellä=)=)
Ja vielä Graduksista, minulla on ystävissäni GRIII, jotka ovat hengissä ilman uusiutumista olleet yli kymmenen vuotta ja GRII, joilla on uusiutunut. Eli jokaisella tämä tauti rullaa omaa polkuaan.

Kyllä minäkin murehdin, että jos luustoetiäiset saadaan kuriin, singahtaako tauti maksaan, tai keuhkoihin tai aivoihin ja onko se sitten menoa. Mutta kun sitä ei tiedä, niin täytyy vaan pinnistellä ja pukkia ajatukset pois ja keskittyä paranemaan tästä rumpasta.

Sairaalani onkologi on ollut nyt niin yliystävällinen ja luvannut minulle kaikki mahdolliset asiat, mitä olen pyytänyt, että ajattelin jo viime yönä, kun en saanut nukuttua, että olenkohan kuolemassa, kun on niin avulias. Hän ei siis ole sama, kun mun omalääkäri sädehoitosairaalassa, vaan mun ensimmäinen onkologi, joka ensimmäisten uusiutumisteni aikoihin ei ottanut patteja koskaan tosissaan. Oli verisuoni väärinpäin-diagnooseja ym yhtä hullua. Silloin sain kynsin-hampain taistella, että patit tutkittaisiin. Ja kun ne viimein tutkittiin, oli tulos aina syöpä.

Semmoisia pyörii julian kankeissa aivoissa näin aurinkoisena lauantai-aamuna.

Toivon kaikille valoa ja iloa, ja kivutonta ja pelotonta päivää!

Julia
julia | 14.4.2007 klo 08:54:13