Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Sytoputkessa (jatkuu..)

Kevätmieli, kyllä se putken pää lähestyy päivä kerrallaan. Nyt kun odottelen viimeisiä droppeja, tuntuu, että nopeasti on mennyt. Joulun alla aloitettiin ja hengissä ollaan. Moni on kyllä sanonut, että eka taxo on elimistölle se rajuin shokki. Minä pääsin taxoista suht. helpolla, mutta eka oli rankin. Nämä CEF:T menis kait muuten ihan mukavasti, mutta se etova olo ei mieltä nostata. Eka CEF meni tosi hyvin, pientä kuvotusta yhtenä päivänä. Toinen oli pahempi, oksensin kerran ja etova olo palasi vielä monen päivän perästä hetkittäin. Miten lie se kolmas....Muuten minulla on kunto kestänyt hyvin. Pitkiä lnekkejä olen tehnyt ja ruoka onh maistunut. (Ja kiloja tullut, arg!) Mielialakin on yllättävän normaali. Taxojen jälkeen tuli masennusmonttu kortisonin loputtua, mutta muutoin mennään välillä lujempaa, välillä hitaammin. Kuumat ja kylmätr aallot tässä pahimpia vaivoja ovat, mutta niihin on vissiin vain totuttauduttava, koska sädehoidon jälkeen tulee vielä ne antihormonit. Tuleejo sinulle säteitä tai hormoneja jatkossa. Jaksamisia! Kuudesosa sytoista takana, sehän on melkein 17 prosenttia!
lillukka | 5.4.2007 klo 13:27:01