Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Sytoputkessa (jatkuu..)

Voi Julia..

Tuo on se tilanne mikä juuri nyt tuntuisi itsestä tosi rassaavalta, ja siksi onkin vähän ikävää "hehkuttaa" jotain vain neljä sytoa jäljellä tai vastaavaa.. Toisaalta ymmärrän mitä tarkoitat, jokaisesta tiputuksesta on apua ja vaivat helpottavat pitkällä tähtäimellä.

Itse en koe saavani näitä hoitoja turhan takia tai varmuuden vuoksi, itseasiassa olen melko varma, että jollen niitä saisi, syöpäni roihahtaisi ilmiliekkeihin ennen pitkää, jotenkin se gradus III on jättänyt sellaisen leiman tähän sairauteeni..

Nyt vain toivon että nämä hoidot ovat riittävät, eikä uusia ainakaan vuosiin olisi tiedossa. Saisi edes sen aikaa sinnitellä, että tuon lapsensa saisi laitettua maailmalle. Sitten tuntisin että olen tärkeimmän elämäntehtäväni saanut valmiiksi :)

Kai se on kauppaan vielä lähdettävä, loimulohi vaihtui jauhelihakeitoksi (örks), mutta jospa sieltä kaupasta tarttuisi jotain mikä maistuisi..

Huomiseen ystävät rakkaat ja tsemppiä kaikille!
kevätmieli | 13.4.2007 klo 20:12:25