Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Sytoputkessa (jatkuu..)

Kiva kuulla, että sinullakin vimppa CEF meni hyvin. Se Aloxi tuntuu olevan aika hyvä lääke, onneksi löytyi viimeiaseen hoitoon edes sopiva lääke.

Minäkin varasin suuhygienistin ajan, saa puhdistaa hampaat ja katsoa mikä tilanne on. Toivottavasti hampaat ei aivan kauheasti ole kärsineet, kun minulla ei entuudestaan ollut reikiä. Kiille on kyllä muuttunut ja väriltäänkin hampaat on likaisemmat.

Onko muilla muuten käsi kipeä tiputuksen jäljiltä? Minulla on koko käsivarsi CEFin jäljiltä edelleen arka, 2 vimppaa tiputusta ärsytti ilmeisesti suonta aika hyvin. Mikäköhän siihen auttaisi..

Minäkin mietiskelen, että miten tuo ajatuksenjuoksu palautuu sytoista. Nyt tuntuu, että muisti pätkii ja muutenkaan ei olo ole kovin skarppi. Minunkin työni on sellaista, että tilanteet vaihtuvat nopeasti ja pitää olla ajantasalla muutenkin. Minä nyt jään vielä kyllä hoitovapaalle, mutta sekään ei varmaan tilannetta paranne. No toivotaan senkin suhteen parannusta.

Päivän jatkoja kaikille!!
mimi
mimi | 12.4.2007 klo 10:57:39