Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Hei kaikki!

Juu, kiitos kannustavista sanoista molemmille :)

Tein kuin teinkin pienen lenkin vielä ilta-auringossa. Mutta kyllä taas sohva kelpaa.

Olen Hämeen likkoja, Kehäkukka, vähän etelämpää kuin sinä :)

Nyt vain tuli uusi ongelma, mies soitti Helsingistä äsken ja sanoi että on solisluu irti, kaatunut moottoripyörällä. Voihan kökkö. Toivottavasti itse en tämän huonommaksi mene, kukas meillä sitten kauppa-asiat ja koiranlenkitykset hoitaa? Poikakin vielä niin pieni. No onneksi ei isompaa vahinkoa sattunut miehelle, mutta pitipä nyt sitten sekin. Viimeksi kävi samalla tavalla kun olin viimeisilläni raskaana vuosikymmen sitten. Onkohan sama solisluu peräti..

Anoppi tuo pojan kohta mummulasta viikonloppuhoidosta, toisipa ruokaa samalla. Tekisi niin mieli hänen tekemäänsä makaroonisalaattia oikein kunnon majoneesikastikkeessa :)

Ei kai tässä auta nyt masennella sen miehen takia, onpahan ainakin seuraa seuraavat kolme viikkoa, kun hänkin on sairaslomalla. Jospa hän toimii sitten jalkoina ja minä käsinä, kunnes tästä taas virkoan.
kevätmieli | 25.3.2007 klo 19:10:27