Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Hei kaikki!

Heippa kamut! Olin tuossa pitkälläni pari tuntia. Unta ei vaan tullut vaikka väsytti. Olo on tosi väsynyt, vaikka muuten ei mitään muita oireita. Ihmettelin äsken, kun en meinannut millään jaksaa nousta. Päivällä kun olin siellä sairaalareissulla ja kävelin mennen tullen yhteensä noin 8 km, en tuntenut mitään väsymystä, mutta nyt voimat pois. Vähän oudolta tuntuu, kun aina ennen on jaksanut liikkua ja touhuta mielin määrin.

Kyllä ne myrkyt näköjään alkaa meikäläiseenkin vaikuttaa. Täytyy vaan muistaa, että en ole nyt se entinen tytteli, vaan minulla on rankat hoidot menossa, jotka vievät voimia. Kai minä kuitenkin niitä mummoja jaksan talutella joskus.

Laitoin leipurinmyssyn päähäni, kun tuota tukkaa alkaa tippua ettei tarvitse joka paikasta niitä hiuksia kerätä. Tämä myssy on kyllä hyvä keksintö. Ei purista eikä paina, mutta tekee tehtävänsä. Ja kaljunakin voin tällä suojata päätäni esim. yöllä.

Lähden tästä katsomaan illan telkkariohjelmia. Näin maanantaisin tulee aina hyvää ohjelmaa.

Palaillaan.

Kehäkukka :))
Kehäkukka | 26.3.2007 klo 19:22:38