Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Hei kaikki!
Ihanaa iltapäivää! Tulin juuri sairaalasta. Menin jo aamulla klo 7 ja ottivat heti verikokeita (CRP ja leuk. + neut.). Kaikki arvot olivat hyviä. CRP oli laskenut 18. Sain viikon antibioottikuurin ja tiputukset jatkuvat normaaliin tapaan, eli ensi maanantaina Taxo+Herceptin, tosin pienennetyllä annoksella tuo taxo. En kysynyt paljonko sitä pienennetään, kun se lääkäri oli niin vähäpuheinen, ettei siltä oikein saanut vastauksia. Mutta sittenhän tuo selviää.Odottelin niitä labrojen tuloksia samassa huoneessa, missä olin viime viikolla viimeisen yön. Siellä oli samat naiset ja he olivat niin mukavia, että klo 14 vasta lähdin pois. Kävelytin yhtä rouvaa, joka ei yksin uskaltanut lähteä. Siellä oli hoitajilla niin kiire, etteivät ehtineet moiseen hommaan. Lupasin mennä tällä viikolla vielä parina päivänä heitä katsomaan ja samalla voin taas kävelyttää sitä rouvaa. Olivat kovasti kiitollisia avusta ja seurasta. Olivat jo sellaisia mummoikäisiä ja pitkään siellä maanneet. Kyllä sitä juttua naisilla riittää. Sain samalla syötyä ja juotua päiväkahvit.
Sitten kävelin kotiin apteekin kautta kauniissa auringonpaisteessa. Tuli niin kuuma, että piti takkia riisua.
Siellä sairaalassa rupesin tukkaani nyppimään ja rupesi irtoilemaan tuppoina, kun pikkuisen vetäisin. Se suru vielä tässä kokematta. Kyllähän se itku varmaan pääsee, kun se hetki koittaa, että kaikki lähtee. Mutta varmasti siihen tottuu niin kuin kaikkeen muuhunkin on joutunut tottumaan. Sitten vain odottelemaan uutta tukan kasvua joskus kesällä.
Kevätmieli! Mullakin oli tuollaisia samanlaisia kipuja etupäässä polven alapuolella ja polvessakin. Sellaista inhottavaa jäytävää kiskomista. En ole koskaan kokenut sellaista kipua. Minä myös otin Panadolia. Mulla on 100 tabletin purkki 1 g Panadoleja, joten niitä riittää. Voiko niitä huoletta ottaa 3 kpl vuorokaudessa? Itse otin vain yhden vuorokaudessa. Mutta ei se kipu kestä kovin kauan. Minulla itselläni se isompana kesti korkeintaan 2 vrk ja lievempänä ehkä 3 vrk. Ihmeellistä jos ne sairaalassa pitivät noita kipuja epätavallisina. Minä olen ainakin kuullut että ne ovat hyvin tavallisia. Minulla oli ne kivut voimakkaimpia juuri viidentenä päivänä ja eikös Sinulla Kevätmieli ole juuri viides päivä menossa?
Kyllä me selvitään näistä. Itse olen jo unohtanut kaikki vaivat, kun nyt on ihan normaali olotila. Viikon päästä aloitellaan taas odottamaan niitä mokomia "häiriköitä". Mutta luulen, että oireita saattaa tulla vähemmän kun annostani pienennetään.
Meillä ei joutsenia täällä kaupungissa näy, mutta kesämökkimme järven lahdelle ne aina ilmestyvät keväisin suurina joukkoina. Ne on tosi kauniin ja uljaan näköisiä. Me ei vaan nyt olla käyty siellä mökillä, kun ei ole ollut oikein voimia siivota, eikä siellä viitsi olla jos ei ole siivottu.
Ikkunatkin pitäsi pestä jne.... Hoh hoijaa, milloinkahan jaksaisi aloittaa.
Kehäkukka:))
- Eka tippaliitto takanakevätmieli
- Re: Eka tippaliitto takanakevätmieli
- Re: Eka tippaliitto takanaKehäkukka
- Re: Eka tippaliitto takanasanteri
- Re: Eka tippaliitto takanatautinen