Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Hei kaikki!

Hei Kevätmieli! Kyllä se ruokahalu sieltä palaa. Itse hain juuri lohivoileivän ja söin. Noin tunti sitten söin sitä anopin laittamaa ruokaa. Kaikki ruoka on eilisestä lähtien maistunut taas ihan normaalille. Mulla kesti tuota ruokahaluttomutta ja makujen muutoksia 4 - 5 päivää, mutta olihan mulla tuo sairaalareissu ja kuume tässä samaan aikaan. Siis vajaa kaksi viikkoa taxoista oloni on ihan normaali. Mulla ei kyllä tullut sivuoireita kuin eka kerran noin neljäntenä päivänä ja silloin ne olivat lieviä.

Minullakin kihelmöi alussa päänahka ja siihen nousi neljäntenä päivänä kipeitä finnin oloisia näppyjä joita oli myös kaulalla vähäsen. Nyt ne on häipyneet.

Ulkoilla kyllä kannattaa. Itse ulkoilin joka päivä ensimmäisen viikon ajan, mutta sitten tuli se uupumus, joka vei minut ensin petiin ja sitten sairaalaan.

Mistä päin Suomea Sinä Kevätimieli olet?

Tosi kiva vertailla näitä oirekokemuksia, kun ollaan lähes "samassa putkessa" lähes samaan aikaan.

Kehäkukka | 25.3.2007 klo 18:15:38