Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Kiinnostaako chat?

Huomenia koko Suomeen teille kaikille,

ainakin täällä Etelässä paistaa aurinko. Toivottavasti kaikki olisitte sellaisessa kunnossa, että jaksatte nauttia edes rippusen luomu-D-vitamiinia tänään. Minulle miesväki toi yhden puutarhatuolinkin rapulle, jotta voin lenkin jälkeen vielä nautiskella auringon lämmöstä.

Kylläpä kevätmieli teidän perhettänne nyt koetellaan. Solisluu paranee toki vähemmällä kuin syöpä, mutta kättäkin kannattaa varoa aikansa, jotta paranisi kunnolla. Toivottavasti saatte apua.

Olin tosiaan uimassa eilen jo kolmannen kerran. Ensimmäisellä kerralla itku siinä pääsi, kun tajusi, miten onnettomassa kunnossa sitä on: ei voimaa, sädehoidon jälkeen käsikään ei taas toiminut kunnolla. Vesi on kuitenkin jotenkin luonnollinen elementti päästää surut ja kyyneleet ulos. Nyt kolmannella kerralla olin enää voimaton, kun kahden ensimmäisen kerran jälkeen olin TÄYDELLISEN VOIMATON, kädet ja jalat vaan vapisi. Joten ehkäpä, ehkäpä tässä kunto nousee.

En oikein oivaltanut, miu, tätä mirc-juttua?? Eikö siellä rintasyöpäyhdistyksen keskustelupalstallakin voi chattailla ihan jo nyt. Olen tässä irkkailussa täydellisen kokematon, olen yleensä käyttänyt vain meseä ja sähköpostia. Minulla menee aivot nukkumaan klo 22 ja eilenkin olisi ollut viisainta viedä kroppa samaan aikaan sänkyyn eikä sähläillä siellä keskustelussa:(

Voimaa ja virtaa teille kaikille,
Santeri
santeri | 26.3.2007 klo 09:02:42