Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Eka tippaliitto takana

Heh, olen huomannut myös, että kirjoitusvirheitä tulee ihan sikana.

Mieheltäni jo kysyinkin, että mitenkähän nää sytot vaikuttaa aivojen toimintaan :o Syöppiksellä viereisen pedin nainen oli saanut jolme erillistä sytokuuria cefiä, taxolia, taxotereä, navelbinea, sisplanacia, xelodaa ja mitä kaikkea ja herceptinit päälle ja nyt sitten keväällä alkaa vielä lapatinib ja kyllä hänoli sitä mieltä että ei ole pää ollut enää aikoihin entisensä. Tosin hänellä oli nyt sitten ne aivometaritkin :(

Mutta kyllä nämä aivosolujakin varmaan tuhoavat, saas nähdä minkälaiseksi höynäksi sitä sitten jää ;)

Mulla nyt sitten kolmas aamu ekasta taxoxta. Enää ei väsytä niin paljoa, vaikken ole kortisonia eilisaamun jälkeen ottanut, eikä edo. Sen sijaan jalkoja särkee, mutta ne moonikset ei näemmä loppuneetkaan, joten osan särystä pistän niiden piikkiin. Tuplaten normaali moonissärky. Pää on edelleen sellainen vähän höttö, en mitään kovin vaativaa työtehtävää olisi kyllä pysytynyt tänä aikana tekemään.

Kehäkukka, taxon ohjeissa on että sitä annostellaan ekalla infuusiolla 75-100 ml/potilaan m2. Olisitko saanut sen 90 ml/m2. Muistatko paljonko sait kokonaisuudessaan sitä? Minun pullossani oli 140 ml taxoa ja 20 ml jotain liuotetta, yhteensä 160 ml siis. Tunnin keski sen taxon tiputus.

Keskiverto ihmisen pinta-ala on n. 1,5-1,8 m2, joten varmaan aika lähelle sitä maksimia sataa ml minäkin sain.

Olen myös imeskellyt niitä bepanthentabletteja, eikä ainakaan vielä ole suu rikki. Tosin minulla on aina ollut voimakas syljeneritys (hammaslääkärin mukaan), eikä näin ollen edes reikiä. Toivottavasti siitä on nyt apua. Vatsa tuppaa olemaan hitaalla, joten pellavansiemenet ja puolukat on kaivettu apuihin. Varsinaisesti ei kuitenkaan turvota eikä kipristele, ei närästä - vielä. Somacin olen tosin ottanut aina aamulla ensimmäisenä. Muita lääkkeitä en ole tarvinnut - vielä ;)

Täytyy koittaa ulkoilla ja lepäillä sopivassa suhteessa, vaikka vointi tuntuisi hyvältäkin. Tuo eristysselli ei kyllä houkuttele yhtään, muutenkin muistan millainen se kuumeinen märkää tihkuva olo oli, kun crp huiteli pitkällä toista sataa.. Joten taidanpa suosiosta jättää harrastusreissut nyt tämän ekan viikon aikana väliin. Seuraavan hoidon jälkeen sitten rennommin, jos tämä menee hyvin :)

Mutta niin mahtava keli siellä kyllä on, että tuohon rantaan lähden kohta lintuinfluenssan uhallakin koiran kanssa joutsenia ihailemaan :)
kevätmieli | 25.3.2007 klo 10:34:48